Smart Shopping

De unde cumparam haine pentru copii


Cand familia creste si se imbogateste cu  Piscoti si catei viata este mult mai frumoasa, plina de surpize, de rasete, intr-un cuvant este mult mai bogata. Odata cu aceasta bogatie sufleteasca pozitiva vine si pachetul de cheltuieli in plus: vet, mancare si jucarii pentru Pitt si o gramada de alte chestiuni pentru Pisco; nu este scopul meu sa le enumar, ca ma gandesc ca in mare stiti cam despre ce este vorba.

5

Nu ma plang, Doamne fereste, nu vreau sa fiu interpretata gresit! Atata doresc sa spun ca se schimba putin prioritatile financiare. Inainte vreme imi luam mie una alta si cheltuiam o gramada prin saloane. Acum ma surpind cautand doar pentru ea, catel, uneori pentru Christi si foarte rar pentru mine. Cei care aveti copii ma intelegeti perfect, asa-i?

Prinsi cu mutatul la casa noua, in parte si din cauza ideilor mele fixe nu am facut cumparaturi masive inainte de a se naste pitica; din contra, as spune ca majoritatea lucrurilor le-am primit de la bunici, veri, prieteni si te mai miri de unde nici nu ne asteptam.

La inceput mi-am dorit ca toate hainele sa fie noi, ca dehh, un singur copil am. In timp am realizat, ca orice parinte 🙂 ca este incredibil cat de repede cresc copiii. Asa ca am inceput sa ma bucur cand mai primeam o plasuta cu haine, care culmea aratau ca noi; si normal ca doar nu apuca sa fie purtate prea mult.

6

Sunt activa pe diverse grupuri pe facebook unde sunt o gramada de mame care vand hainele ramase mici piticilor aferenti. Asa ca, am incercat la inceput cu timiditate sa stabilesc intalniri si sa cumpar cate 1-2 obiecte.

In timp am ajuns sa cumpar chiar multe lucrusoare, aproape noi, la jumatate de pret sau chiar un sfert fata de pretul lor in magazine. Pisco este super cool imbracata si are probabil dublu hainelor pe care le-ar fi avut daca as fi insistat sa cumpar totul de nou.

7

Am aflat unde sunt outleturi cu haine de copii si am invatat cum sa caut ce ma intereseaza prin ele. Foarte rar ajung in mall sau comand de pe internet.

1

M-am gandit mult daca sa abordez sau nu subiectul acesta. Haine noi sau second pentru bebe?  Mi se pare ca noua romanilor ne este rusine sa recunoastem ca mai cumparam de prin outleturi sau ca mai intram in seconduri, cu toate astea e plin de magazine de acest gen. De ce oare? Eu una prefer sa achizitionez o haina de la next sau carte’s second- calitatea e excelenta si nu se vede uzura spalarilor dese decat sa cumpar mai ieftin, haine noi, de calitate inferioara care dupa 2 spalari se scamoseaza si decoloreaza.

2

Eu am ales sa reduc putin bugetul hainelor ei ca sa pot cumpara jucarii noi si mega dragute si pantofi la fel. Nu ma voi uita niciodata cat costa o consulatatie la doctor, ce pret are un antrenor de inot de exemplu sau tabara la care viseaza pitica. Mereu vom reusi sa gasim resursele necesare pentru asa ceva. Hainele in schimb, azi sunt bune, maine nu. Azi ne plac, maine ne intrebam de ce le-am cumparat.

Voi cum procedati?

P.S:

Si dupa toata povestea asta, ia ghiciti ce s-a intamplat? A ramas pitica cu buni si Pitt, iar noi ca niste parinti responsabili am scapat la cumparaturi. Unde? In mall?

Oare ne-am abtinut?

3

4

 

XOXO

 

2 thoughts on “De unde cumparam haine pentru copii

Leave a Reply

