Outfit

Flower power


Nu mi-am propus sa am articole cu tinute, dar uite ca asa s-au asezat lucrurile acum.

4

Se face ca in timpul sarcinii am avut o mica problema cu ce sa imbrac :), asta e o chestiune clara pentru orice gravida. Nu stiu alte fete cum si-au gestionat garderoba dupa nastere, dar eu am constatat ca nu mi se mai potrivesc multe piese vestimentare, cu toate ca am revenit aproape la dimensiunile initiale. Habar nu am care ar putea fi motivul. Incerc sa rezolv situatia facand cumparaturi smart. Daca pana acum cumparam de toate din mall, acum mi-am propus sa vizitez mai des outleturile si magazinele micute care vand marci no name.

6

Intr-o zi cu ploaie mocaneasca si atmosfera bacoviana, uda aproape pana la piele, am tranzitat scurt complexul comercial Sora. M-am simtit ciudat, ca si cum as fi dat timpul inapoi cu vreo 15 ani, cred; mi-am amintit in fractiuni de secunda vremurile alea cand Clujul nu avea malluri, avea doar Centralul si Sora. Mi-am revenit cand aproape ca m-am impiedicat de un manechin; doua secunde de atentie si am realizat ca vad o camasa si o fusta de in, ambele viu colorate.

1

Am retinut magazinul si dupa ce mi-am terminat treaba pentru care ma invarteam prin oras, am revenit in el. Ce bucurie pe mine sa constat ca era plin de salvari viu colorati, bluze, tunici, rochii, toate de in si/sau bumbac de calitate bunicica spre foarte buna, din tari precum Nepal, Italia si India. Atmosfera placuta, doamnele din magazin serviabile si amabile, m-am simtit ca in magazinele de la mare (marea din Grecia, nu va grabiti!). Cum vara imi place sa fiu mai flower power, am incercat o gramada de piese, dar am cumparat, pana la urma, doar trei bucati, ca, dehhhh, nu culeg inca banii din copaci.

3

Fara sa fac reclama- nici macar nu stiu cum se numeste magazinul- va recomand sa treceti pe acolo daca aveti de gand sa va luati niste piese hippie, boho chic.

2

Eu cu siguranta voi mai ajunge pe la Sora vara aceasta. Sper sa gasesc tot acolo magazinul, atmosfera sa fie la fel de placuta, preturile tot ok-uite si rafturile pline.

5

Spor la cumparaturi pentru un look flower power!

8

Palarie: Reserved

Caleidoscop: homemade- un mic cadou pentru Pisco pentru cand va creste, amintire de la primul ei 1 iunie- deocamdata ma joc eu cu el 🙂

Pitt: catelul genial mereu prezent  cand si unde nu trebuie

Poze: Christi Chereji

XOXO

Leave a Reply

