Diverse

New beginnings


Iarasi am tras chiulul cu postarile. As zice ca de data asta motivat 🙂 Timpul trece repede, Piscontesa creste, eu mereu ma informez si incerc sa tin pasul cu noutatile bebeluseniei. Nici n-am apucat sa ma dezmeticesc ca deja pac, mananca 2 mese solide pe zi. Da, e corect daca ati perceput putina nostalgie deja. Abia asteptam (auto)diversificarea si uite ca odata inceputa mi-e dor de perioada de alaptat excusiv. Pentru curioase si curiosi, alaptez in continuare si nu am de gand sa o imbuib cu ceaiuri sau “suculete” de fructe, ambele fiind complet inutile si nesanatoase pentru un bebe de 8 luni.

Pe langa minunatul fulltime job cu pitica si catelul ma mai antrenez cu avant pionieresc si in alta directie. Asa s-au aranjat lucrurile ca exact in perioada asta  sa absorb ca un burete cat mai multa informatie despre fotografie si cu ce se mananca jobul de fotograf. Stiu, piata e plina de fotografi, romanul se pricepe la politica, fotbal si fotografie din nastere si din cauza asta s-ar putea sa-mi fie putin greu sa ma lansez in business. Dar nimic nu conteaza cand constati ca asta iti face placere si iti ofera satisfactie. Timid, am inceput sa pozez si pe altcineva in afara familiei si uite ca am o colaborare minunata cu o tanara blogerita; practic crestem impreuna: eu capat experienta, ea isi imbunatateste constant postarile.

Incetut, incetut prind curaj si particip la tot felul de evenimente unde, apar tot felul de situatii noi carora trebuie sa le fac fata. Uneori reusesc, alteori ma intorc acasa cu coada intre picioare 🙂 Doar cei care nu muncesc nu gresesc, asa-i?

Enjoy  some pieces of my work:

1

 

17

 

3

 

17

4

 

11

Nu ezitati sa vizitati blogul  Cleopatra Coman  , Passion for stylish life.

XOXO

Ada

 

 

6 thoughts on “New beginnings

Leave a Reply

