Diverse

Cum sa impachetezi ce strangi in 6 luni in cat mai putine bagaje


image

Putina lume stie ca atunci cand am venit in State pentru 6 luni de zile am plecat de acasa cu un mic bagaj de mana cu strictul necesar. Cateva schimburi pentru o vara tarzie. Cele 6 luni au trecut mai ca vantul si gandul; numa’ maine nu-i poimaine si suntem pe drum spre casa, la propriu.
Desigur ca incet, incet dulapul s-a umplut, numarul cizmelor a crescut, al pantofilor de sala la fel. Ca orice persoana de sex feminin am reusit sa achizionez tot felul de nimicuri utile. Mai o bluza, un jeans, o trusa de machiaje, o rochie. Stiti si voi cum e! De vreo saptamana jumatate ne tot gandim la modul teoretic ce si cum facem cu bagajele. Cate ne trebuie, cum le trimite. Cate un bagaj de persoana la cala si restul cu posta? Nope, nu tine figura. Costa destul de mult si riscam sa avem probleme cu posta romana, in sensul ca le ia cam mult timp sa le livreze si poate au idei crete si vor sa ne puna sa platim vama. Dupa ce am cercetat problema, am primit niste hinturi de la persoane cu mai multa experienta, am decis ca luam un bajag in plus, la cala. Am tot facut bagaje, desfacut bagaje, rearanjat bagaje, nu tine. Trebuie cate 2 de persoana. Oare ajung cate unul mai mare si unul mai mic? Nu, nici vorba! Ideea e ca fiecare trebuie sa cantareasca aproximativ 23 kilograme ca sa platim suma minima pe bagajele extra. Cate 2 mari/persoana, plus cel de mana si cate un rucsac. Pana una alta, cu o zi inainte de plecare cam aici am ajuns cu numaratul. Daca stie cumva, din greseala, cineva cum poti sa indesi cat mai multe haine de iarna intr-un volum cat mai mic
(de preferat sa cantareasca cat hainele de vara), prin ceva magie, va rog sa ne anuntati. Am rascolit internetul, l-am intors cu susul in jos…degeaba.
image

Deocamdata suntem la 4 bucati imense and counting 🙂 si spatiul este exploatat maxim; eu inca am impresia ca nu am cumparat mare lucru in toata perioada asta.
Astept sugestii, idei, minuni!

image

5 thoughts on “Cum sa impachetezi ce strangi in 6 luni in cat mai putine bagaje

      1. Dacă aveţi numai o problemă de volum, atunci sacii cu vacuum ar putea fi o soluţie. Dacă aveţi şi o problemă cu greutatea, atunci e mai complicat pentru că o haină de 3 kg va cântări tot atât, indiferent dacă are sau dacă nu are aer în ea. Presupun că Cristi are o bibliotecă de cărţi care atârnă al naibii de greu. Dacă mai are ceva timp ar putea să le scaneze urgent şi să lase hârtia la Paul cu rugămintea să le aducă el la prima vizită la Cluj. Eventual aţi putea lăsa chiar una-două valize cu lucruri care nu vă sunt chiar atât de necesare (ştiu că toate sunt al naibii de necesare, dar când eşti cu cuţitul la os ţi se mai schimbă perspectiva). La fel cu DVD-urile, dacă e cazul ( sunt uşoare, dar ocupă loc – copiate urgent şi lăsate la acelaşi prieten). Asta dacă nu vreţi să plătiţi transportul mai scump decât valoare lucrurilor din valize.

      2. Ca norocul biblioteca fizica e ffff mica si dvd-urile de aici nu potrivesc cu cele de acasa. Asa ca….sacii vacuum ar fi solutia. Noi incercam sa platim cat mai putin posibil pe toata afacerea

Leave a Reply

