Jurnalul saptamanii trecute

Jurnalul saptamanii trecute (5)


Astazi… sunt putin cam nauca fiindca am dormit cam mult.
M-am dezmeticit imediat ce am primit trusa de farduri cu cele 100 de culori, comandata de pe Amazon. Culorile sunt extrem de frumoase si intacte. Au reusit sa nu strice nimic cu transportul.

Afara… hmmm! Inca nu am iesit din casa dar bate un vant furios care e prevestitor de furtuna, zic eu.

In bucatarie… s-au intamplat doar lucruri sanatoase. Gustari cu fructe si camembert, plus o ciorba taraneasca de legume. Mai nou mancam destul de sanatos!

image

image

Sunt imbracata… in pijamale! Cum altfel, daca stau in varful patului, cafelesc si pregatesc jurnalul 🙂

Am invatat… inca o metoda de a-mi defini in alt mod buclele naturale.

Ma gadesc… la oamenii care nu reusesc sa isi tina promisiunile, si care, se mira si se simt jigniti cand constata ca nu ii mai crezi. Stiu, de multe ori promisiunile facute sunt prea mari si e greu sa nu renunti la ele. Totusi, decat sa dezamagesti pe cineva, mai bine strangi din dinti, te ti de cuvant si in viitor esti mai atent ce iti asumi…

Ce filme am mai vazut… nimic nou, dar vreau sa vad American Hustle, saptamana asta.

O vorba de duh… dreams are today’s answers to tomorrow’s questions. (Edgar Cuyee)

Poza saptamanii…

image

Melodia saptamanii…

Produsul saptamanii… este cu siguranta, trusa de farduri cu 100 de culori de la e.l.f.

image

2 thoughts on “Jurnalul saptamanii trecute (5)

Leave a Reply

