DIY

Despre cum m-am frezat eu singura (2)


image

Da! Imbatata de aproape succesul cu care am reusit sa imi aranjez parul cu tehnica extrem de simpla twistout-puteti (re)vedea aici despre ce vorbesc-am incercat o alta tehnica, la fel de simpla, care nu necesita nici ea placa sau ondulator, ci doar un produs de styling. Tehnica se numeste basic braid out natural hair si de fapt consta in impartirea parului mai multe suvite, care apoi, dupa ce aplici un produs de styling (crema pentru parul cret, gel, etc.) pe fiecare in parte, le impletesti in cel mai simplu mod posibil.
De data asta am folosit un gel cu efect de wet look. O alegere nu foarte inteligenta, trebuie sa recunosc. De ce? Fiindca incarcand putin parul, varfurile arata destul de ciudat, sunt cam tepene si intinse. In viitor, pentru tehnica asta, voi folosi crema pentru par cret.

image

Aseara, inainte de culcare, aratam cam asa….cozile arata asa din cauza gelulului si varfurile trebuie cat mai curand taiate; deja sunt o problema, dupa cum puteti vedea.

image

image

Dimineata, cum m-am trezit cum am desfacut ce ma chinuisem sa impletesc cu o seara inainte, foarte curioasa fiind de rezultat. Recunosc ca in fata suvitele au fost mai subturi si in spate le-am lasat mai groase-atat din comoditate cat si pentru ca vroiam sa vad, pe diferite marimi ale impletiturii, cum se aranjeaza uletrior parul.

image

image

image

Evident, mai am de lucru mult la detalii, dar retin tehnica pentru viitor. Cand ma satur de buclele mele naturale, pot face cateva impletituri si deja am alta textura a parului. Sunt aproape ferm convinsa ca braid out lookul acesta merge si pe parul normal, atata timp cat este folosit produsul de styling corect.
Cum imaginea face cat 1 mie de cuvinte, mai jos si tutorialul care m-a inspirat.

Leave a Reply

