Diverse

Ulei de cocos & unt de cacao


Hello my dears!  Trebuie sa va povestesc despre uleiul meu de cocos si untul de cacao de care m-am indragostit, aproape iremediabil. Totul a inceput in urma cu vreo 5 luni si ceva cand am venit in USA. Mi-am propus sa nu calc pe cat posibil prin saloane aici; pentru ca nu am vrut senzatii tari, pentru ca am vrut sa imi incerc rabdarea, pentru ca am vrut sa imi schimb putin obiceiurile de acasa si as mai putea continua, dar e mai bine sa ma opresc aici. Acasa, la Cluj mergeam la salon ( Boulevard Studio) lunar-pentru vopsit, aranjat, tratamente si desigur, cateodata si doar pentru aranjat. Din cauza asta si din cauza lipsei de timp n-am fost deloc curioasa cum as putea sa imi ingrijesc sau aranjez singura parul. Aici, cu mult timp liber la dispozitie si bariera autoimpusa am inceput sa rascolesc netul; am gasit multe recomandari, tutoriale, review uri de produse, de la un moment dat nu mai stiam ce sa iau si ce sa nu iau in seama. Incetut, incetut am ales cele mai simple moduri de aranjare a parului cret, fiindca cele 2 maini stangi ale mele aveau nevoie de antrenament, iar ca si produs de styling, singurul de altfel, am folosit o crema pentru parul cret. Va veti intreba, cand ajunge fata asta odata la produsele de care amintea in prima fraza! Imediat!
Urmaresc cu placere blogul Adelinei Boie, Ce culoare are sufletul tau? Ultimul ei post, pe care il gasiti aici mi-a atras atentia in mod deosebit. Este fain scris, interesant si are ca subiect ingrijirea parului. L-am citit si rascitit si apoi am inceput sa caut pe Amazon un ulei pentru par. Parul meu fiind mereu vopsit si prin definitie uscat- fiindca e cret- cu siguranta va aprecia o cura de ulei. Si uite asa am ajuns la uleiul mei de cocos. Desi ea foloseste ulei de argan, am citit ca si cel de cocos este ok pentru tratamentul parului. Am apucat sa il folosesc doar de 2 ori pana acum, dar trebuie sa recunosc ca am vazut deja rezultate; chiar daca Adelina spune, pe buna dreptate ca rezultatele se vad dupa o lunga perioada de timp, la mine s-au vazut foarte repede. Asa ca, vi-l recomand cu mare drag! Untul de cacao este un bonus, perfect pentru hidratarea pielii, pentru hidratarea tenului si pentru prevenirea vergeturilor. Miroase absolut divin si lasa pielea fina si catifelata! Mare fana pana acum de produse de corp Victoria’s Secret, cred ca voi renunta cu drag la ele-macar pentru moment- in favoarea acestui unt de cacao fabulos. Ambele produse au preturi absolut rezonabile;

image

image

Ambele necesita cateva minute in apa calda inainte de utilizare si le puteti gasi accesand linkurile de mai jos. Sincer, nu stiu daca se face shipping in Romania pe acest gen de produs, dar cu siguranta nu e singurul loc unde le puteti gasi daca sunteti curioase si vreti sa le incercati.

http://www.amazon.com/Life-Flo-Organic-Pure-Coconut-Ounce/dp/B0084Y1K30/ref=sr_1_131?s=beauty&ie=UTF8&qid=1391188940&sr=1-131&keywords=oil+for+hair

http://www.amazon.com/Life-Flo-Pure-Cocoa-Butter-Organic/dp/B007Y7XOS2/ref=pd_sim_bt_4

Leave a Reply

