Jurnalul saptamanii trecute

Jurnalul saptamanii trecute (4)


Astazi… am mai primit un colet de la Amazon; uleiul meu de Cocos a ajuns. Yupyyyyy!!!!!

Afara… parca s-a mai inmuiat putin de tot zapada…deci e putin mai cald; daca nu bate vantul, poti face o plimbare si cateva poze fara sa iti inghete mainile pe aparat. Din pacate, azi, vantul a suflat cu incapatanare.

Prin casa… curatenie: luna, bec! Nu puteam primi musafirii in debandada noastra organizata. Cu toate ca imi doresc sa mentin ordinea, tot nu reusesc foarte mult timp sa ma tin de treaba fiindca sunt dezordonata 🙂

In bucatarie… s-a simtit un miros placut de piept de pui marinat cu nitel ulei de masline, zeama de lamaie, usturoi, sare si fulgi de ardei iute. Cus cusul cu stafide, masline si rosii a fost si el delicios!

image

image

Sunt imbracata… blugi, UGG & hoodie.

Am invatat… cum sa imi aranjez claia creata la cateva zile de la spalarea parului, fara sa imi bag capul sub dus!!! I’m proud.

Ma gandesc… ca ar mai trebui sa vizitez, cat de curand un magazin Victoria’s Secret 😉

Ce filme am mai vazut… cateva serii din Crimele din Midsomer. Musai e sa ajung in UK, prin zonele unde s-a filmat si sa beau un vin intr-un pub de acolo.

O vorba de duh… character is the ability to carry out a good resolution long after the excitement of the moment has passed. (Cavett Robert)

Poza saptamanii…

image

Melodia saptamanii…

6 thoughts on “Jurnalul saptamanii trecute (4)

    1. Ahhh! Dar stii ca nu e chiar de invidiat situatia:)) in perioada asta am avut mai mult timp si am invatat una alta despre intretinere si aranjare de pe youtube. Nu e usor cu parul cret

Leave a Reply

