Jurnalul saptamanii trecute

Jurnalul saptamanii trecute (3)


Astazi… sunt optimista apropo de programul autoimpus pentru saptamana asta. Luni-checked.

image

Afara… aceiasi iarna cu ninsori, furtuni si temperaturi cu multe grade minus. Muntele de zapada din parcarea de langa casa creste de la o saptamana la alta; am devenit foarte curioasa ce se alege de el pana in primavara.

Prin casa & in bucatarie… nimic nou. Cumva trebuie sa ma organizez ca pe sfarsitul lunii februarie vesela sa dispara, ca doar nu o iau cu mine acasa.

Sunt imbracata… cu o bluza alba si pantaloni sport.

Ma gandesc… ca viata e foarte ciudata si mereu iti face surprize, unele dintre ele extrem de neplacute. Nu, nu mi s-a intamplat mie personal ceva rau, au patit-o altii si m-am intristat. Dar trece repede, putina Zumba, soare, zapada, o carte buna si zambetul e din nou pe buze!

Sunt recunoscatoare… pentru toate urarile primite de ziua mea-au fost vreo 200 (wow!). Vreau sa multumesc si aici, tuturor celor care s-au gandit la mine in 25 ianuarie, macar pentru cateva secunde. Imi doresc sa vi se implineasca toate dorintele si sa reusiti ce v-ati propus pentru anul 2014.

image

Ce filme am mai vazut… am gasit pe Netflix Twin Peaks! Ohhh, ce fericire! In anii ’90 cand l-am vazut prima data aveam 10 ani si imi amintesc ca mi s-a parut ciudat si freaky. Este intr-adevar tulburator, misterios, cu pesonaje pline de ciudatenii si o muzica extraordinara. David Lynch a facut o treaba frumoasa. Merita (re) vazut din timp in timp.

O vorba de duh… a room without books is like a body without soul. ( Cicero)

Poza saptamanii…

image

Melodia saptamanii…

Leave a Reply

