Curly hair ( inspiration) · DIY

Despre cum m-am frezat eu singura


Hello there! Fiindca de 4 luni si ceva nu am mai fost la salon sa ma vopsesc, tund sau aranjez, parul a crescut si nu mai are nici o forma, cel putin asa mi se pare mie. Mi-am propus sa nu incerc tot felul de senzatii, poate tari, poate nu pe unde sunt eu acum si am reusit cu succes sa ma abtin de la a vizita saloane.  Pe fondul acesta contextual si adaugand si mult timp liber in ecuatie am vizionat o gramada de filmulete pe youtube pe tema : cum sa ne aranjam singure parul cret.  N-am nici cea mai vaga ideea daca tehnica functioneaza la parul normal, poate va incerca cineva si ma va anunta si pe mine. Nu e greu de realizat, o spune cineva care nu are defel talent la machiaje si hair styling.  Trebuie doar putina rabdare, un par proaspat spalat si un produs de styling-eu am folosit o crema pentru definirea buclelor, care imi place tare mult fiindca nu incarca deloc parul.

image

Parul l-am impartit in mai multe suvite, pe care, pe rand le-am separat in 2 si le-am invartit, dupa ce am aplicat putin produs. Vai!!!!! Daca nu esti obisnuit sa dai explicatii de genul asta foarte greu te exprimi asa ca, mai bine pun o poza 🙂

image

Am dormit o noapte cu parul asa, iar dimineata l-am desfacut. Am fost foarte incantata de rezultat, mai ales ca eu de obicei imi spal parul si apoi il usuc cu difuzorul, fara alte fantezii sau complicatii.

image

image

Musai e sa adaug si linkul cu filmuletul fiindca eu nu am stiu explica foarte bine 😉 dupa cum o sa puteti observa, n-am avut nici rabdarea sau indemanarea sa obtin buclele ei, dar ca si prima incercare sunt multumita!

10 thoughts on “Despre cum m-am frezat eu singura

Leave a Reply

