Jurnalul saptamanii trecute

Jurnalul saptamanii trecute ( 1 )


Astazi…Constatand ca am postat extrem de putin in ultima vreme, m-am decis sa preiau un jurnal saptamanal si sa il adaptez, dandu-i o nota personala. M-a inspirat Kadia, cu rubrica ei Pagini de jurnal. Blogul ei este chiar dragut, il urmaresc cu drag si va invit sa trageti si voi cu ochiul prin lumea ei.

Afara… ninge intr-un mod ciudat, asemanator cu cel al ploilor de vara, adica in rafale.

Prin casa… e putina debandada si inca nu am strans bradutul de Craciun.

In bucatarie…am fost cam lipsita de insipratie, asa ca nu s-a petrecut nimic periculos de gustos.

Sunt imbracata… cu niste pantaloni cozy cu inimioare si o bluza turquoise.

Am invatat…ca atunci cand lipsesti putin mai mult de acasa realizezi cine iti duce dorul cu adevarat.

Ma gandesc…ca timpul trece foarte repede. Mai ieri abia ajunsesem in State si acum aproape ca incepe numaratoarea inversa.

Ce am mai citit…Harry Potter and the Goblet of Fire, in engleza.

O vorba de duh… A fi mare, nu-i mirare. A fi om, e lucru mare. (proverb romanesc)

Poza saptamanii…

image

Melodia saptamanii tocmai trecute…

5 thoughts on “Jurnalul saptamanii trecute ( 1 )

Leave a Reply

