Diverse

Craciun fericit! Merry Christmas!


Servus toc! Hop si eu cu urarile! Ma uit pe geam; vad ca ninge frumos si viscoleste. Vremea s-a sincronizat perfect cu sarbatorile ce bat la usa. Hai sa ascultam niste colinde in timp ce punem la punct ultimele amanunte si pregatim mancarea pentru diseara.

Sunt ingrijorata ca nu a ajuns scrisoare mea la Mosulica-asta din cauza curierilor si postei americane. Remember the story? De aceea vreau sa-i amintesc Mosului ce doresc sa imi aduca anul acesta. Draga Mos Craciun, sper sa ajungi si pe aici chiar daca iarna-i tare grea. Si mai vreau sa stii ca sunt foarte cuminte si voi merge la fitness chiar daca risc sa fiu aproape singura persoana din cladire. Mai jos iti arata si ce selectie de exercitii am ales…

image

image

Dragii mei cititori, cu mare drag va recomand workoutul acesta. Pana atunci, Craciun fericit si frumos alaturi de familie si prieteni!

Merry Christmas to all of you!!!

Leave a Reply

