Diverse

5 idei pentru decorarea bradului de Craciun


Servus toc! Mai este putin, 1 saptamana pana la Craciun; probabil multi si-au decorat deja bradul si altii inca nu au idei. Decorarea bradului este un moment placut, pe care il impartasim cu cei dragi  la un pahar de vin fiert sau un ceai foarte aromat cu muzica de sezon in fundal.
De-a lungul timpului mi-am dat seama ca de multe ori am incercat sa urmez niste reguli  cand decoram bradul dar,  de curand am realizat ca de fapt, nu exista asa ceva cand vine vorba de pomul de Craciun; asa cum exista aranjamente inspirate exista si cele neinspirate, atata tot.  Am gasit pe net cateva idei dragute, care poate va vor inspira. Nu uitati sa dati un check pe Zara home-Christmas Inspiration, pentru si mai multe idei.

Enjoy this magic moment!

image

image

image

image

image

Leave a Reply

