Cuisine · Diverse

Hai la briose!


Salutare tuturor! Probabil va asteptati sa vedeti niste minunatii de briose facute de mine insami. Aici nu am toate cele necesare si nici nu doresc sa investesc in diverse tavi, forme, roboti de bucatarie sau mixere ca apoi, la intoarcere sa le dau gratis sau la pret foarte mic. Este o provocare sa gatesc cu resurse limitate, fara a avea toate ustensilele folositoare sau nu de acasa.Totusi am gasit poze cu briose extrem de dragute si m-am gandit ca poate reusesc sa va inspir pentru Craciun si nu numai.
Am gasit si un site cu mai multe retete briose cu vanilie sau cu afine, cu condimente pentru craciun si multe altele.

image

Nu stiu voi ce parere aveti dar mie deja imi ploua in gura 🙂

Iaca-ta niste brioase perfecte pentru fashioniste.

image

Altele pentru iubitorii de calatorii.

image

Daca va place Halloween ul.

image

Desigur ca am pastrat pentru final briosele numa’ bune de pus pe masa de Craciun.

image

image

image

image

image

image

O saptamana cat mai frumoasa va doresc!

11 thoughts on “Hai la briose!

  1. – ceva de genul “afara-i vopsit gardu’, inauntru leopardu’ ” adica: is frumoase pe dinafara, dar
    decoratiunile sint si ele intrutotul comestibile ? probabil sint multe e-uri ?

      1. Si eu te astept cu drag pe blogul meu 🙂 Am pus si reteta mea de briose daca te intereseaza, e simpla si buna 😉 :).
        Seara placuta! Voi reveni sigur pe blogul tau! 🙂

      2. 🙂 Ma bucur, mi-e imi place mult si am incercat-o in mai multe feluri… aceea-i reteta de baza dar am facut si derivate: cu cacao si rom, banane, mere si altele, merita incercata :), multmuesc ca te-ai oprit pe blogul meu! 🙂

      3. 🙂 Sa ai o seara placuta si bafta in continuare cu blogul fiindca e intersant si dragut! 🙂 Merci pentru nominalizare!

Leave a Reply

