Cuisine · My first US experience

Sushi time!


Salutare dragii mei cititori! Sunt mare amatoare de sushi.  Acasa  imi facea deosebita placere sa  fac impreuna cu mama, home made sushi (ea are de toate prin casa pentru realizarea lui). Petreceam timp cu ea si in plus si papam toti-impreuna cu tata ce produceam.  O dupa masa perfecta cu parintii. Aici mi-am zis ca nu are sens sa investesc bani in toate cele, mai ales ca in centru este un mic restaurant japonez foarte dragut. Ma apuca periodic poftele sushiniene si atunci trebuie actionat printr-o vizita la sus numitul local. Pe aici am observat ca lumea nu este extrem de incantata cu pozatul prin spatiile private; musai e sa ceri voie ca sa nu te trezesti cu probleme. De aceea nu am incercat pana acum sa fac poze.
Ieri insa am mers cu noul meu Nikon Coolpix atarnat ostentativ pe umar. Mare noroc ca nu
ne-au inchis usa in fata; cica la ora 14.30 se inchide pentru cateva ore si se redeschide dupa masa. Ciudat mod de functionare! Noroc ca ajunsesem la 14.20 si ceva, la limita. Am fost singuri in tot restaurantul, ca si cum l-am fi inchiriat doar pentru noi. Am cerut voie sa fac poze mancarii comandate. Dupa cateva momente de gandire si cateva priviri ciudate indreptate spre mine, mi s-a dat acordul.
Trebuie sa recunosc ca sunt vinovata pentru pozele cu meniul. Sunt facute pe sestache-asta si explica lipsa calitatii. Mi s-a parut interesant sa fac publice preturi, oferte de rolluri si combouri si alte mancaruri 😉

Noi am comandat de data acesta 2 Two roll Combo. Se pot comanda desigur si rolluri simple. Mai jos parte din meniu pentru a vedea preturi si oferte.

image

image

image

Comboul contine cate 10 rolluri de 1 fel.
My 2 roll Combo a continut : california sun roll-stanga si spicy tuna roll-dreapta.

image

2 rol Combo a lui Christi a continut: baby lobster roll-stanga si spicy chicken roll-dreapta.

image

Fiindca omul cand ii este foame si pofta are tendinta de a comanda/cumpara mult mai multa mancare decat este necesar, am luat si un orez cu legume si pui.

image

Detaliu california sun roll

image

Detaliu spicy tuna roll

image

image

Detaliu baby lobster roll

image

Detaliu spicy chicken roll

image

image

Au fost bune si mult prea multe pentru o singura masa. Am luat la pachet ce a ramas, adica cam jumatate din fiecare portie. Sa ne fie de bine, zic eu!!

4 thoughts on “Sushi time!

Leave a Reply

