Health & Fitness

30 day beach body challenge


Salutare tuturor! Am lipsit o saptamana de la sala si de la Zumba; a fost absenta motivata dar tot absenta se cheama. Am continuat in schimb programul de genoflexiuni inceput acum ceva vreme. Cele 30 de zile de geno se cam apropie de sfarsit-mi-au ramas 10 zile. In weekend am studiat alte cateva provocari, impreuna cu prietena mea Adriana, cea de la care am aflat si de squats. Ne-am propus sa incepem un nou challenge, acelasi si in acelasi timp ca sa putem schimba impresii. Mi se pare foarte dragut, mai ales ca ea e acasa la Cluj si eu aici in State.
Dupa putine negocieri am ales provocarea 30 day beach body challenge.

image

Prima zi am bifat-o cu greu din partea mea fiindca cele doua reprize de cate 60 de secunde de planks (nu stiu cum se traduce exact scandura asta in romaneste) mi s-au parut naziste. Am reusit sa le finalizez din mai multe incercari.

image

N-am apucat inca sa aflu cum s-a descurcat Adriana. Sper ca mult mai bine ca mine.
Personal voi incerca sa finalizez si programul asta cu toate ca mi se pare putin greu, stand pe scaun si analizandu-l. Oi trai si oi vedea!

Update. Uffff! Am reusit sa fac si ziua a 2-a!!!!!!

Programul de 30 de zile de genoflexiuni il gasiti AICI

Va rog nu uitati de ShoeBox. Mai multe detalii gasiti pe urmatorul link https://adapukka.wordpress.com/2013/11/04/incepe-shoebox-2013-start-la-impachetat-cadouri/

Zumbathon ul este in 29 noiembrie. Banii incasati pe bilete se doneaza copiilor si tinerilor cu boli cronice de rinichi. Mai multe detalii gasiti AICI.

4 thoughts on “30 day beach body challenge

Leave a Reply

