Diverse · Health & Fitness

Zumbathon -eveniment caritabil Zumba


Salutare tuturor! Sunt o Zumbacholica! Da! Recunosc! Imi pare extrem de rau ca pentru 6 luni lipsesc din familia mea Zumba de la Big Fitness. La Zumba nu am renuntat; instructoatele de aici sunt ok dar nu e acelasi lucru, parca nu reusesc sa simt atmosfera  de acasa. Imi lipseste Ramo, Ramo a mea, a noastra. Am ratat deja cateva evenimente dragute, il ratez si pe acesta din pacate. Dar cei din Cluj, voi puteti participa! Haideti sa ajutam niste copii cu insuficienta renala.
Mai jos gasiti detalii de genul: de unde se pot lua bilete, unde are loc evenimentul, cine participa. Se accepta si donatii daca vreti sa ajutati copiii dar nu sunteti foarte decisi/decise sa faceti si putina miscare.

image

Multumesc Ramonei ca a avut ideea si a si reusit sa o puna in practica! Sunt fericita cand vad oameni buni care doresc sa faca bine! Stiu ca fetele de la Zumba vor participa si sunt implicate pana peste cap in promovare.

Mai jos afisul. Il poti distribui si tu.

image

Leave a Reply

