Calatorii · Diverse · My first US experience

Obsesia


Salutare tuturor!  De cate ori nu am patit cu totii sa facem o obsesie pentru o melodie sau pentru un obiect vestimentar, un parfum, o carte, un film? Cred ca fiecare dintre noi a avut momente de genul asta. Saptamana trecuta am ajuns in Provincetown, Cape Code; aici, in port, am vazut o casa care mi-a atras atentia din prima. Habar nu am daca este parasita sau nu, cel putin asa mi-a lasat impresia. Probabil lumina cadea intr-un anumit fel pe ea exact in momentul zilei in care eram eu acolo sa o vad. Mi-am imaginat scene din ceva film cu furtuni neiertatoare; si casa facand parte din peisaj. De aceea, fara a avea pretentia de a fi mare fotograf am prins cladirea din cateva unghiuri si desigur ca am avut pretentia sa apar in aceiasi poza cu ea.

image

image

image

image

image

Si apropo de tot felul de obsesii am si una muzicala de data recenta. Si pentru ca acasa este luni deja, va doresc o saptamana plina de soare, zambete, oameni draguti si lucruri minunate!

In a bar-Tango with lions

4 thoughts on “Obsesia

  1. – nu-i asa frig ! e o toamna minunata cu toate ingredientele necesare … si in plus
    meteorologii anunta incalzirea vremii, plus niste ploicele

Leave a Reply

