Diverse · My first US experience

Urban Outfitters


Salutare tuturor! Vizita la Boston nu a presupus doar plimbari lungi prin centru sau prin Harvad Square ori prin imprejurimi ca sa vizitam diverse statiuni/orasele cu vedere la ocean. A presupus si putin shopping, de ce sa nu recunosc.
Shoppingul este inca si va ramane una dintre pasiunile mele. Intr-una din cele cateva plimbari prin Harvard Square am descoperit magazinul cu produse Urban Outfitters, pentru care am facut destul de rapid o mica pasiune, in ciuda faptului ca hainele nu sunt dintre cele mai ieftine. De data asta m-am abtinut de la investitii vestimantare, dar mi-am cumparat un luciu de buze, un lac de unghii si 2 inele. Trebuie sa spun ca sunt absolut incantata de luciul de buze pe care l-am luat mai mult ca sa acord o ultima sansa produsului; pana acum am avut obiceiul foarte prost de a aleage luciuri de buze care dupa o vreme de la aplicare deveneu foarte lipicioase- simteam cum buzele imi raman parca lipite unele de altele. Luciul asta este fantastic, hidratant si iti face buzele moi si catifelate; e o placere sa-l folosesc.
Lacul de unghii rezista in continuare. De miercuri tot rezista in ciuda dusurilor dese si a spalatului de vase; culoarea este Undercover si mi se pare perfecta pentru iarna.

image

image

A aparut habar nu am de unde, o mamaruta :). Frumoasa de ea.

image

image

Cu siguranta voi face niste shopping online, in curand 😉 Urban Outfitters

image

Weekend frumos sa aveti si aruncati un ochi pe site, poate va insipra ceva.

4 thoughts on “Urban Outfitters

Leave a Reply

