Calatorii · My first US experience

Cape Cod-Pilgrims monument


Salutare tuturor! Am ajuns zilele trecute pe la Cape Cod, peninsula plina de satuce si statiuni pentru oameni cu bani.

image

Frumoasa zona, la ocean cu multe magazinute de arta si de suveniruri. Toate foarte cochete si nu obligatoriu foarte scumpe. Spre seara, dupa o plimbare de cateva ore am ajuns la monumentul pelerinilor de pe Mayflower : http://www.pilgrim-monument.org/.
Voi renevi cu un post si cu poze din zona. Altundeva vroiam sa ajung cu postul de azi, dar aveam nevoie de o scurta introducere.
De cateva zile nu am mai mers la sala dar am urmat cu sfintenie programul de geno. Cand am vazut turnul de la muzeul Pilgrim musai am vrut sa urc si sa vad peisajul de sus. Nu mi-am imaginat nici o secunda ca nu exista lift in ditai cladirea.

image

Ajunsa in fata faptului implinit n-am renuntat si am urcat, si am urcat si am tot urcat pana mi-a batut limba de genunchi. Ia va rog sa vedeti si voi.

image

Nu degeaba cred ca are peninsula forma pe care o are 🙂 Am facut cardio fara voie. De sus se vedea evident, toata zona. Inclusiv zgarie norii din centrul Bostonului.

image

image

image

image

Leave a Reply

