Cuisine

Tocanita cu carne de vita, cartofi si fasole verde


Salutare! Spuneam si in postul anterior ca tot experimentez retete cu carne de vita, profitand ca aici carnea este de o calitate mai buna decat acasa. Astazi am pregatit o tocanita si pentru ca mai aveam  prin casa 2 cartofi si putina fasole verde proaspata si am decis mai demult ca trebuie sa exersez treaba cu nearuncatul de mancare.
Am folosit  (pentru 2 persoane): 2 cartofi, 2 pumni plini de fasole verde proaspata, vreo 400 grame carne de vita, 1 ceapa rosie, 1 tulpina apio, 4 catei de usturoi, ardei iute, rosii feliate la cutie, sos de soia, sare, piper si 2 frunze de dafin.

Am curatat si taiat matunt ceapa, foarte piscacioasa de data asta; am lacrimat vreo 5 minute, timp in care imi parea rau ca nu am aici ochelarii de schi ca sa o pot taia cu ei pe nas 🙂

image

Trecand peste gluma vesnic uit trucul cu bolul de apa langa. Revenind, am taiat cum spuneam ceapa matunt si tulpina de apio al fel. Cateii de usturoi doar i-am zdrobit.

image

Carnea am taiat-o cubulete; peste ea am turnat putin sos de soia. Am taiat marunt ardei iute si am presarat piper. Am amestecat binie di tat si am pus la frigider vreo 30 de minute.

image

Intre timp am fiert putin cartofii-am observat ca aici cartofii nu prea sunt de treaba si nici cum nu am reusit sa o scot la capat cu ei neprefierti.

Am pus la calit ceapa, apio si usturoiul, apoi am adaugat carnea. Am pus capac ca sa se patrunda totul mai bine si dupa ce carnea a devenit maro am adaugat foile de dafin. Apoi dupa vreo 10 minute am adaugat cartofii si fasolea si ea fiarta putin inainte.

image

image

image

Chiar inainte cu 5 minute de a opri focul am adaugat si niste rosii feliate.
La sfarsit, arata cam asa. Rapid, gustos si cu ce gasesti prin casa;)

image

Prin frigider cam bate vantul acum dar e de bine. Oricum plecam o saptamana in calatorie 😉
Sper sa avem parte de vreme buna!

4 thoughts on “Tocanita cu carne de vita, cartofi si fasole verde

Leave a Reply

