Cuisine

Vita la cuptor & orez


Salutare lume! Mai nou, la cererea publicului, tot experimentez diverse retete cu carne de vita. De data asta am  lasat carnea la marinat peste noapte. Marinata a continut  dupa cum se vede si in imaginea de mai jos: 1-2 linguri ulei de masline, vin rosu-o cana, 2-3 linguri sos soia, sare, piper, busuioc si cativa catei de usturoi zdrobiti.

image

Dupa o noapte carnea arata cam asa.

image

Am pus cele 2 bucati de vita la prajit in tigaie cate 2 minute pe fiecare parte dar fara a folosi ulei.

image

In ultimul moment m-am decis sa pregatesc un pat de legume pe care sa pun carnea cand o dau la cuptor: apio, morcov si ceapa rosie. Am turnat peste si toata marinata.

image

image

La cuptor a stat cam 15 minute.

Intre timp am pregatit un orez cu putin curry si 2 oua moi, aproape moi :))

image

Aceiasi reteta, de care mai vorbeam si in alte postari, 1 cana/pahar orez, 3 de apa, curry, putin ulei si pentru gust orice altceva vi se pare voua interesant. De data aceasta eu l-am lasat sa fiarba si la sfarsit am amestecat in el 2 oua, dupa cum ziceam aproape moi. Ele ar fi trebuit sa die mai moi decat mi-au iesit mie dar ocupata fiind cu legumele pentru carne am lasat prea mult oala pe foc si ele au fiert putin prea mult. Nu a fost nici un bai; le-am folosit asa.

image

A iesit bun, poate nu perfect dar cel putin aproape de perfectiune.

image

Sa ne fie de bine!

Va rog sa nu uitati de proiectul Shoebox! Puteti aduce zambetul pe buzele unor copii si adolescenti. Click aici pentru mai multe detalii.

Leave a Reply

