Diverse

Incepe ShoeBox 2013. Start la impachetat cadouri!


Salutare tuturor! Ni se pare foarte normal sa primim cadouri de Craciun si sa le deschidem langa bradul frumos impodobit alaturi de familie si/sau de cei dragi ascultand colinde. Unii dintre noi sunt mai putini norocosi fiindca ori au familie dar nu-si permit nici macar o ciocolata ori nu au nici familie, doar un pat intr-un centru de plasament. Ma bucur foarte tare sa aflu ca traditia continua si ca si anul acesta s-a dat startul proiectului ShoeBox. A reusit sa ajunga deja la a 7-a editie, ceea ce ma bucura foarte tare. Eu am aflat despre  proiectul acesta doar anul trecut,  din  pura intamplare, cand din pacate era deja prea tarziu sa mai pot face ceva. Mi-am propus sa particip cu cateva cutii anul acesta, insa sunt departe de tara si acest lucru nu-mi permite o implicare directa. Asa ca, mi-am zis ca postand pe blogul meu poate, poate ajung cu acest mesaj despre proiect si la persoane care nu stiu inca nimic despre ShoeBox dar vor sa se implice si astfel sa aduca zambetul pe buzele unor copii si adolescenati tocmai de Craciun.
Chiar nu conteaza in ce localitate din tara locuiti fiindca gasiti aici lista locatiilor ShoeBox cu contactele aferente. Lista este in continua schimbare pana in data de 15 noiembrie cand incep colectarile cutiilor. Trebuie doar sa va ganditi la ceva cadouri dragute, care sa respecte regulile pe care le gasiti in linkul de mai jos:

http://shoebox.ro/2013/11/02/incepe-shoebox-2013/#.UnerMadMH5J

Puteti gasi informatii si mai multe detalii si pe pagina lor de facebook : ShoeBox

Acum ca stiti despre ce este vorba va puteti gandi deja ce puneti in cutii. Spor la un gest frumos!

image

Leave a Reply

