Cuisine · My first US experience

Paprikas de pui tocmai de Halloween


Salutare! De Halloween am fost invitati de amicii americani Michelle si Paul la o maslina, o atentie; pardon, o bomboana, o atentie, un mic trick or treat avand in vedere ca nu am mai participat in State la sarbatoarea asta. Dupa cum am spus de mai multe ori, frumos este sa duci ceva papica cu tine. Cum eu inca nu sunt in business-ul cu dulciuri m-am gandit ca ceva putin spice ar merge in seara asta speciala, asa ca am pregatit niste paprikas de pui cu piure de cartofi.
Pentru paprikas este nevoie de : piept de pui sau pulpe (cu os sau fara, depinde de gusturi), ardei gras, ardei iute, ceapa, sare, boia. Este o reteta extrem se simpla.
Puiul se taie cubulete daca este piept sau pulpa fara os, la fel si ardeii grasi. Ceapa si ardeii iuti se taie matunt.

image

image

image

image

image

Dupa ce am pregatit totul am pus o tigaie cu foarte putin ulei se masline pe foc. Am calit maxim 2 minute ceapa iar apoi am adaugat puiul si am acoperit cu un capac ca sa fiarba mocnit. Dupa aproximativ 10 minute am adaugat ardeii si boiaua.

image

Piureul a fost facut de Christi fiindca trebuie sa recunosc, ii iese perfect. Dupa inca vreo jumatate de ora paprikasul a fost gata. Time to goooo!!

image

N-am fost doar noi harnici. Paul ne astepta cu un minunat pui cu lamaie, masline si artichokes facut desigur dupa o reteta greceasca.

image

Ne-am asezat la masa devreme fiindca ne astepta o seara lunga si interesanta. Mancarea a fost minunata si compania la fel.

image

image

image

Am mancat bine, am baut un pahar de vin… eram pregatiti toti pentru trick or treat!! Distractie garantata!

image

To be continued…

Leave a Reply

