Diverse

Secretu’ Victoriei


Salutare tuturor! Astazi este in sfarsit Halloween; zic in sfarsit fiindca sper ca de maine incolo sa scap de toate filmele cu fantome, morti umblatori si pe jumate vii de fapt, toate facute parca pe  banii actorilor care joaca in ele,  bani adusi de acasa- asta spunand multe despre calitatea lor.
Boo! Boohooohooo!!!!
image

Cum astazi aproape toata lumea va posta pe tema data cum am fost costumat/a, mi-am zis sa think a little bit out of the box si sa va povestesc despre un vis de-al meu devenit realitate. Multi cunoscuti de-ai mei  stiu despre obsesia mea legata de produsele Victoria’s Secret sau cum ii mai zic eu la bascau secretu’ Victoriei. Acasa nefiind magazine cu acest brand m-am invartit cum am putut pana mi-am gasit niste furnizori de chilotaraie, sutienataie si produse cosmetice ale cunoscutului brand. Imaginati-va, eu, aici, in magazine Victori’s Secret…delir, nebunie, extaz!  In magazinele astea as putea sa locuiesc fara nici un fel de problema. Pe de alta parte imaginati-va rabdarea lui Christi pusa la grea incercare! Noroc ca ii place la cumparaturi si exista si alte magazine in tara asta.
Cum am ajuns in state a trebuit desigur sa fac o vizita prin magazinul din oras. Doamne ce nebunie, ce bucurie cand m-am vazut cu punga in mana. Desigur ca nu m-am putut abtine si am postat pe fb o poza cu ea; au aparut si intrebarile de genul : deja????, ce ai in ea?, etc.

Tadammmm!!!!!!!!!

image

Mi s-a parut logic sa nu intru in detalii apropo de continut fiindca nu cred ca e extraordinar de interesant sa-mi afisez chilotaraia si sutienaraia pe net. Totusi, revenind la ce spuneam mai sus cred ca a venit momentul sa fiu mai creativa si mai open mind 🙂 De ce sa nu satisfac totusi curiozitatea lumii? Sa arat ce era in pretioasa mea punga!

image

Recunosc, aseara am facut niste poze mai mult sau mai putin artistice cu lenjeria mea intima de la Victoria’s Secret; am descarcat pozele pe tableta si le-am prelucrat putin. Pana in momentul asta am fost sigura ca o voi face, ca le voi posta. Totusi in ultimul moment constat ca inca nu a venit momentul sa imi expun lenjeria ochiului critic al cunoscutilor si necunoscutilor care ma urmaresc pe net.

Cel mai bine este sa va alaturati mie si sa vizitati macar virtual magazinul meu preferat, mai ales ca de curand au lansat si linia de produse sport victoria’s secret

Leave a Reply

