Diverse

Old Spice


Salutare! Sunt mega incantata, ultra fericita ca am gasit intr-un supermarket de cartier produse Old Spice. Stiu, sunt produse barbatesti si deloc spectaculoase dar, dar, ideea este ca la sfarsitul gimnaziului-inceputul liceului aveam o mica obsesie cu produsele masculine; nu vroiam sa aud de rolluri, sprayuri sau parfumuri daca erau feminine. Atunci am folosit prima data roll si spray Old Spice, dar pentru o perioada destul de scurta de timp fiindca apoi au disparut din magazine. Eu am crescut si normal ca a venit momentul de a-mi schimba preferintele insa mirosul a ramas acolo undeva pe o bucatica de nara:) Din timp in timp mai treceam pe langa cate un strain si reperam mirosul asta placut si-mi aminteam de el. Nu am cautat recent acasa sa vad daca se gaseste pe raft brandul acesta asa cum nici acum nu l-am cautat in mod special; pur si simplu aveam nevoie de un roll nou si am vazut ca un sfert de raft era plin cu Old Spice. Normal ca nu m-am putut abtine si mi-am luat un mic roll 😉 de care sunt foarte incantata si pe care il voi folosi cand merg la sala si in weekenduri cand merg la munte. Probabil in acest moment latura mea masculina este incantata :)) :))

image

image

P.S. probabil este cea mai ciudata postare a mea de pana acum dar nu m-am putut abtine sa nu impartasesc cu voi povestea despre vechea mea dragoste olfactiva regasita.

Leave a Reply

