Cuisine

Ciorba radauteana de pui


Salutare din micul oras american Grand Forks! Azi am avut in plan o zi administrativa cu spalat de haine, curatenie si gatit. Se spune ca ziua buna se cunoaste de dimineata; ei bine, as putea spune si ca ziua proasta tot de dimineata se cunoaste. Aproape nimic din ce-mi propusesem nu a decurs lin si frumos ca intr-o zi obisnuita. In fiecare actiune si-a strecurat dracusorul coada mai mult sau mai putin, intr-un fel sau altul 🙂 Nu voi intra in detalii plictisitoare  pentru voi, cititorii blogului. Important este ca imi propusesem printre altele sa gatesc o ciorba radauteana de pui, lucru pe care l-am si facut. Acum daca a iesit sau nu veti afla daca veti avea rabdare sa parcurgeti pana la sfarsit postarea.

Pentru ciorba radauteana de pui este nevoie de: un pui de casa (eu am folosit pulpe inferioare cu os si piele si putin piept de pui), 2-3 morcovi, 1-2 patrunjei, telina, 3 galbenusuri, smantana, usturoi si zeama de lamaie sau otet.

image

Carnea si legumele le-am pus la fiert cu putina sare. Din timp in timp am inlaturat spuma formata.

image

In timpul asta am curatat si taiat marunt cativa catei de usturoi.

image

image

Cand carnea si legumele au fost fierte le-am scos din oala si supa am strecuta-o. Am mai
lasat-o putin la fiert timp in care am scos de pe os carnea, am taiat pieptul de pui si am amestecat cele 3 galbenusuri cu smantana si usturoiul.

image

Am adaugat cateva linguri de supa peste smantana, galbenusuri si usturoi; am amestecat bine de tot si am turnat in oala. Reteta originala spune ca, trebuie folosita o smantana mai grasa ca sa evitam branzirea supei. Dupa cateva colocote am adaugat si carnea lasata deoparte si taiata. Am adaugat si morcovii pentru putina culoare.

image

image

Dupa inca 1 clocot am oprit focul si…supa era gata! Am gustat-o si am adaugat sare si lamaie. M-am chiar mirat ca a iesit atat de buna! Adevarul este ca, mi-a fost frica pana la final ca se va branzi sau ceva nu va iesi calumea fiindca, pe cand imi aranjam mai frumos si tacticos ingredietele pe masa, pentru poza, pac 2 oua s-au trezit la viata si au luat-o la plimbare pe mocheta.

image

Reteta originala o gasiti aici

Si pentru ca e vineri va doresc tuturor un weekend cand mai frumos!

2 thoughts on “Ciorba radauteana de pui

Leave a Reply

