Cuisine

Supa de rosii reloaded


Salutare! Acum putina vreme am incercat sa fac o supa de rosii care a trebuit aruncata inainte de a fi gata, din cauza carnii pe care alesesem sa o fierb in ea. Mai multe detalii despre magistrala ratare gasiti aici
M-am ambitionat si la doar cateva zile distanta am cumpatat o carne de vita obisnuita, gata taiata cubulete si m-am pus pe treaba. Nu se putea sa renunt dupa o prima ratare 🙂
Pentru supa de rosii- reteta din cartea celebrei Silvia Jurcovan-este nevoie de: carne de vita, porc sau pui cu os si/sau piele, morcovi, patrunjel, telina, orez, suc de rosii, sare.

image

Am pus carnea la fiert si dupa ce a dat primul clocot am adaugat cativa morcovi (vreo 5 ca erau micuti) 2 patrunjei si cateva fire de apio fiidca aici nu gasesc telina radacina si am lasat totul la fiert pana s-au inmuiat toate legumele. Am scos legumele si am adaugat jumatate de litru de suc de rosii cumparat din comertul capitalist fiindca nu am aici bulion de casa-cine are, il poate folosi cu incredere; imediat am adaugat si o cana de orez si am amestecat o tara sa nu se prinda de fundul cratitei. Cand orezul a fost fiert supa a fost gata. Am adaugat sare dupa gust si am putut manca.

image

Mie imi place sa o mananc asa simpla dar am vazut ca unii o prefera cu ardei iuti si/sau smantana.

image

Sa ne fie de bine!

2 thoughts on “Supa de rosii reloaded

  1. uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, supa de rosii era preferata mea cind eram copil, si o mincam cel putin o data pe saptamina la camin. deh, in anii ’80, supa de rosii, la fel ca si supa de pui, nu continea carne :))))))) o sa incerc reteta cu incredere :D. mersi, Ada !

    1. 🙂 chiar te rog! Daca ai posibilitatea sa iti achizitionezi cartea de care ziceam fa-o ca are unele retete care si mie imi amintesc de copilarie si mancarea e chiar gustoasa.

Leave a Reply

