Cuisine

Pasta de ou


Salutare, salutare! In weekend am avut mare  pofta de pasta de ou si cu ocazia asta am incercat putin si performantele noului mei aparat foto, Nikon Coolpix. Departe de a fi un aparat profesional este totusi extrem de potrivit pentru genul de poze de care am eu nevoie si sunt extrem de bucuroasa ca nu mai trebuie sa folosesc telefonul. Sa ne apucam de treaba, zic eu!
Pentru pasta de ou avem nevoie de: oua ( eu am folosit 14 si mi-a iesit foarte multa , dar jumatate din ea am dus-o cu noi cand am fost duminica sa vedem cum se face berea de casa, la amicii nostri americani), mustar, unt, crema de branza, ceapa, putina zeama de lamaie, sare, piper, boia, optional masline pentru ornat.

Inainte sa pun ouale la fiert am spart 2 si am facut 3 felii de paine in ou, asa, de pofta. N-am avut lapte in casa; am dat painea doar prin ou si am pus-o apoi la prajit in putin ulei. Am folosit o paine cu seminte.

image

image

image

Da, da! Poate ca arata ciudat dar mi-a ramas foarte putin ou si l-am pus peste paine ca sa nu-l arunc 🙂

image

Sa trecem peste paranteza cu painea in ou de care nu cred ca am mai mancat de vreo 4 ani si sa (ne) revenim la pasta de ou. Am fiert ouale aproximativ 7 minute si le-am lasat putin sa se raceasca ca sa le pot curata si da prin razatoare mai usor.

image

image

image

Dupa ce au fost toate rase, am adaugat 3 cepe verzi, cate o lingura de: mustar si unt, 2 linguri de crema de branza, zeama de la jumatate de lamaie si am amestecat pana s-au omogenizat.

image

image

image

image

image

La sfarsit, pasta arata asa.

image

O parte am ornat-o ca sa fie mai de efect 😉

image

Cantitatile referitoare la mustar ai celelalte ingredinte sunt pentru 7 oua; ca si cantitate iese cam cat puteti vedea in poza cu bolul rosu de mai sus.
Apropo de textura pastei, eu aici nu am robot de bucatarie dar si daca as fi avut prefer sa simt mici bucatele de ou cand o mananc; nu mi-ar placea ca pasta sa fie cremoasa ca untul sau pateul, de exemplu. Desigur, gusturile nu se discuta.

Cam asa arata pasta mea de ou.

image

Pofta buna si o saptamana minunata!

Leave a Reply

