My first US experience

Rest areas


Salutare! Am impresia ca m-am nascut si am crescut in masina, atata am stat in ea in ultima vreme. Am avut niste planuri ambitioase cu masinuta inchiriata; o parte s-au implinit si o alta parte au fost modificate.  Important este ca, am ajuns dupa 3 zile pe drum si 2 nopti dormite prin hoteluri, de la Niagara pana acasa in Grand Forks. Distanta parcursa a fost undeva aproape de 1300 de mile si aici ma refer doar la drumul de intoarcere. Am vazut la benzinarii, McDonald’s -uri, Burgeri Kingi, Taco belli si alte junk food-uri cat sa-mi ajunga cel putin un an. Am descoperit Subway -ul care aici chiar are sandwich-uri bune si am mai descoperit si parcarile, de fapt rest area, locul unde gasesti toalete si alte facilitati. Mai exact parcarile de la noi din minunata Romanie care nu ofera nici un fel de facilitati si in plus, iti si obosesc retina cu jegul din ele. Nici cele europene nu m-au dat niciodata pe spate; in schimb, aici am oprit in cateva care te lasau fara cuvinte. Unele dintre ele te fac sa te simti ca la padure, la un gratarel: chiar erau din loc in loc gratare, pentru doritori. Ce sa mai vorbim de curatienie… Pe scurt, marea majoritate au cate ceva special: o vedere la un lac sau un gratar -pentru cei pregatiti sau, pur si simplu un automat cu o ciocolata calda delicioasa. Stiu, e culmea ca am ajuns sa scriu despre parcari dar chiar mi se par spectaculoase!

image

image

image

image

image

image

image

image

Toate pozele sunt facute in parcari, fara gluma si fara cosmetizari cu photoshopul ca sa maschez peturile de pe jos!

Leave a Reply

