Cuisine

Ratota cu creveti (si alte ingrediente de prin frigider)


Hey hey si-o pereche de cercei! Mi-am propus ca aici sa invat, sa ma autoeduc in ce priveste felul in care fac cumparaturile de mancare si modul in care folosesc diverse ingrediente care raman prin frigider. Doresc sa ajung sa arunc extrem de putina mancare, daca se poate n-as arunca deloc. Aici am mult mai mult timp liber si din acest motiv mi-am propus sa-mi modific niste obiceiuri foarte proaste. Cu rusine trebuie sa recunosc, acasa aruncam multa mancare, cum zicea Christi, mai in gluma, mai in serios, mai mult in serios: Cata mancare aruncam noi ar hrani un sat de somalezi o luna intreaga!
Am inceput antrenamentul. Am deschis frigiderul si am vazut ca ramasesera de cateva zile bune niste oua si de cu o zi inainte niste creveti. Aveam si niste ardei gras si putin patrunjel verde ramase dupa ce am facut ciorba taraneasca. Niste cascaval si cativa catei de usturoi….am inceput sa intrevat ce urma sa gatesc.

image

M-am decis repede, cu toate ca nu am mai facut in viata mea ratota  cu creveti. Am batut ouale, am pregatit crevetii  cu putin usturoi si patrunjel verde.

image

Am taiat ardeii…

image

Apoi am pus dry cookerul pe foc si am lasat la rumenit crevetii si ardeii.

image

Dupa 2-3 minute am adaugat ouale si putina sare.

image

Si gata! Usor, rapid! La sfarsit am ras niste cas deasupra.

image

A fost foarte gustos! Mult peste asteptari, sanatos si genul de mancare “cu ce am mai gasit prin frigider”. Si-mi place de mor cum suna ratota cu creveti 🙂

2 thoughts on “Ratota cu creveti (si alte ingrediente de prin frigider)

Leave a Reply

