Cuisine

Ciorba taraneasca de vacuta


Hellou! Aici, in Grand Forks e seara. Tocmai am ajuns acasa dupa o clasa extrem de reusita de Zumba; mi-am turnat un pahar de vin rosu si simtinudu-ma plina de energie, m-am gandit sa pregatesc postarea pentru ciorba taraneasca de vacuta. Sunt sigura ca multi gatiti acasa supa asta delicioasa. Eu am gasit de mult reteta, nici nu mai stiu unde din pacate; o am acasa listata in mapa mea speciala cu retete interesante adunate de pe net. Am facut-o deja de multe ori si o stiu pe dinafara.
Pentru ciorba este nevoie de: carne de  porc sau vita, ceapa, radacina de patrunjel, telina, morcovi, cartofi, varza alba, conopida, ardei gras, rosii, mazare, bulion, verdeata- patrunjel, tarhon sau telina, sare si ulei.

image

Eu am cumparat de data aceasta carne de vacuta gata taiata cubulete. Am pus-o intr-o oala, am turnat apa si am lasat la foc mediu o vreme; sa zicem vreo 45 de minute, timp in care am spumat-o de cateva ori.  Intre timp am pregatit morcovii, pe care i-am ras si ceapa taiata marunt; din pacate nu am gasit aici nicaieri radacina de patrunjel si telina, asa ca m-am descurcat fara.

image

Am calit in dry cooker, cu foarte putin ulei, morcovii si ceapa vreo 2 minute, apoi i-am adaugat in oala in care carnea fierbea si era deja frageda. Am lasat la fiert si am pregatit celelalte legume: cartofii taiati cubulete, conopida buchetele, ardeiul cubulete si varza.
Ce de legumeeeee!!!!!

image

Dupa 10 minute am adaugat toate astea supei, plus 1 lingurita de sare. Si nu, nu mi-am luat iepuras dar mi s-a parut dragut cu verdeata in gurita….

image

image

image

Dupa aproximativ jumatate e ora, am adaugat fasolea verde, care a inlocuit de data aceasta mazarea pe care nu am avut-o acasa si rosiile cubulete, plus putin sos de rosii in loc de bulion. Toate au mai fiert inca 10 minute.

image

Dupa ce am adaugat rosiile si sosul.

image

A mai dat un clocot si gata! Putina zeama de lamaie ca sa o acresc!
Ce sa zic? Pofta buna! Eu cu siguranta am avut 😉

3 thoughts on “Ciorba taraneasca de vacuta

Leave a Reply

