Diverse · My first US experience

Zum, zum, zum, albinuta mea!!!


Dragii babei, ia sa va povestesc ce am mesterit eu ieri! Sa tinem cont de faptul ca, tocmai primisem un abonament la sala si imi doream extrem de mult sa ajung la  ora de Zumba de la 16; trebuie retinut acest lucru fiindca totul se invarte in jurul acelei ore.

image

De dimineata, m-am trezit frumos, am baut cafeluta, am pregatit postul pentru blog si tocmai vroiam sa dau un google search sa caut niste garnituri pentru pui ( pentru petrecerea de azi)
cand, dracusorul si-a bagat codita; dracusorul fiind Christi: Puk, nu mergem la mall ca stii, saptamana viitoare mergem la conferinta si ne trebuie cate o tinuta mai smart casual?! Cum puteam eu refuza o sesiune de shopping? Mergem Puf dar trebuie sa fim acasa pana la 3 jumate 4 fara ceva ca musai vreau sa ajung la Zumba! Ajungi, ajungi, stai linistita ca avem timp, e doar 12!
Zis si facut, in 5 minute eram gata de plecare. In mall am avut impresia ca am fugit dintr-un magazin in altul, dar adevarul e ca poti fugi linistit printr-un singur magazin si tot nu reusesti sa te hotarasti daca sa iei rochia negru cu crem care merge la pantofii crem deja cumparati saptamana trecuta…sau sa iei deux pieces-ul ca sa pari mai lady like. Sau poate merg amandoua? Apoi te gandesti ca pe wish list ma ai o gramada de lucruri, altele decat o rochie negru cu crem. Am ajuns pana la urma sa fac smart shopping si am ales un sacou, o fusta, o bluza, toate pot fi combinate si intre ele si cu ce am deja acasa; plus o poseta!  Christi si-a facut partea lui de cumparaturi, m-am dat si eu in parere dar va va povesti el despre ele cand o sa-si faca blog, daca-si face…
M-am uitat pe ceas… era 2 jumate; eram in grafic. Am ajuns si la Super Target- supermarketul de unde am cumparat cele necesare pentru petrecere. Am fost foarte operativi si aici; pe la 4 fara un sfert eram deja inapoi in campus, in drum spre casa. Christi a grabit pasul ca si cum el ar fi trebuit sa ajunga la 16 la sala. Eu, in spatele lui aproape fugeam, inca 1 minut si ajungem; deodata am simtit o durere groaznica la glezna dreapta. Dom’le! Da asa tare ma durea de numa’; m-am oprit sa vad ce se intampla si ce credeti voi? Ma muscase o albina! Cum? O albina? Ma musca? Inainte de ora de zumba? Nu cred ca am batut mari si tari ca sa ma muste exact aici si exact acuma!

image

Cam asta am gandit in secundele alea. Am ajuns incetut acasa, mai aveam inca 10 minute. Daca nu ti s-a umflat instant poti merge la sala! Hai fugi! Cum sa fug, unde sa fug? Imi aminteam ca ma muscase o albina, copil fiind cand eram la ora de tenis si mi se umflase urat…deja ma vedeam intarziind la ora ( nu-mi place sa intru dupa instructor la nici un fel de clasa, deranjezi pe toata lumea si nu e ok), apoi dupa 5 minute stricandu-i ora din cauza  piciorului devenit cat o ruda de parizer de gros. Era deja tarziu, si evident nu mai ajungeam la timp. Lasa ca merg maine, nu au intrat zilele in sac! Nu vreau sa-mi fac o intrare memorabila, vreau sa merg linistita la sala urmatoarele luni! Am ramas acasa citind pe net ce as putea pati si ce as putea rezolva singura acasa. Am avut noroc, nu-s alergica, piciorul a ramas in perfecta stare doar ca am ratat ora de Zumba. M-am gandit ca totusi, poate ard niste calorii daca ma uit la tenis si mananac un popcorn.
Si-am incalecat pe-o albina, si-am facut plinu’ cu benzina!

image

Leave a Reply

