My first US experience

Administrative day


Salut! Ieri a fost, hai sa-I zicem ziua abonamentelor. De ce? Simplu. Am luat busul spre centru si cu ocazia asta am constatat ca in plimbarea nevinovata de luni nu ajunsesem nici la jumatatea drumului spre down town :)) Dar scopul de ieri era sa ajungem la sediul central al ratucului lor sa ne facem abonamente ca sa nu mai platim aiurea biletele la fiecare deplasare in afara campusului. Am optat pana la urma pentru un abonament cu 10 calatorii pentru moment, apoi vom vedea.

image

Cu ocazia asta am facut o scurta si rapida plimbare prin centru care nu e mare deloc dar e plin de restaurante, pub-uri si alte birturi. Am identificat locul unde se tine piata in fiecare sambata- doar pana la 1 octombrie- si am gasit un green shop foarte interesant de unde am cumparat una alta si printre altele niste beri fara alcool; de lipsa alcoolului din ele ne-am prins doar acasa.

image

image

Nu am putut rata o poza de genu’

image

image

Bus station

image

Seara am ajuns la Wellness Center unde, dupa jumatate de ora am primit un abonament minunat pentru 6 luni. Multumesc Christi! Mai jos dovada! Nu pot sa ratez astazi de la ora 16 ora de Zumba; sunt foarte curioasa cine o tine si in ce mod. Incet, incet voi incerca si celelate clase si voi merge si la fitness, cel putin asa mi-am propus. Imi pare rau ca nu am avut telefonul la mine sa fac niste poze, dar promit sa le fac doar ca sa vedeti cum arata o sala de sport intr-un campus american si sa plangem impreuna, ca e frumos sa empatizam, nu?

image

Intre timp am aflat ca trebuie sa pregatesc o garnitura care sa se potriveasca cu puiul pus la bataie de gazde, la petrecerea de vineri unde am fost invitati. N-am nici o idee asa ca, poate ma scoateti voi din impas fiindca vreau sa fie impecabila mancarea cu care o sa ne prezentam la prima petrecere de aici. Astept sugestiile voastea, aici, pe blog sau pe fb. Multumesc aticipat pentru ele.

4 thoughts on “Administrative day

Leave a Reply

