Calatorii · My first US experience

Happy Forks


Seara buna! E weekend si aici, campusul a prins viata odata cu inceputul anului universitar. Da, cu o luna inainte de noi. E plin de fratii prin campus si in prima zi chiar ma minunam de ce multe sunt si ce nume ciudate au. Abia dupa aceea m-am prins ca stam exact in fata uneia dintre ele. Doar noi puteam avea asa un noroc 🙂 Copiii locuiesc in casa fraternitatii din care fac parte si se strang in fiecare seara la o poveste, un volei, o maslina, o atentie, mai o petrecere, un gratar.
Fraternitatile sunt de fapt un fel de club format din fete/baieti studenti care au interese comune
sau impartasesc ideile fraternitatii sau pur si simplu se distreaza si se petrec impreuna.Toate au numele formate din litere grecesti si pot fi atat locale cat si nationale; aceste fraternitati au inceput sa apara prin sec 18.
Sa revenim la faptul ca e weekend, ca avem o fraternitate in spate ,ca de fapt nu este voie cu bauturi alcoolice in campus, dar cam toti au bauturi prin frigider; nu pot sa-mi imaginez un party fara alcool si am constatat ca nici ei – peste tot prin curte erau stocle goale de bere. Fiindca ne va astepta o petrecere la noapte, doar e sambata ne-am zis sa ne prezentam si noi la magazinul Happy Harry’s Bottle Shops marele magazin de bauturi alcoolice. M-am si minunat cand am intrat in el ca nu am mai vazut atata alcool la un loc cred ca nicaieri pana acum. Gasesti ce vrei si ce nu vrei si pana la urma e normal sa fie imens fiindca spre deosebire de Europa aici in supermarketuri nu se vinde nimic alcoolic. In Happy Harry’s Bottle Shops intri doar daca ai 21 de ani si mi s-a parut ca pentru un moment, un angajat de acolo a crezut ca nu ma incadrez foarte bine in peisaj fiindca m-a studiat indelung si apoi m-a intrebat: “lady, everything it’s ok?” Da, da cum sa nu fie ok? Totu-i ok numa’ lasa-ma sa-mi iau vodca si ce imi mai trebuie.
Am ajuns acasa si am pus la rece totul si niste gheata la congelator. Suntem pregatiti pentru diseara, eventual sa ne alaturam petrecerii fiindca mai mult ca sigur va fi imposibil sa dormim. Asa ca, “are you ready to party with a fraternity????” Eu cred ca da…

image

image

Leave a Reply

