Calatorii · My first US experience

Primele 2 zile in USA


No, salut! Pregatisem un post dragut in asteptarea zborului spre Amsterdam- pe care vroiam sa-l urc pe blog cum prindeam 5 minute de net pe undeva, pana la o postare noua cu primele zile in State- dar nu imi dau seama cum am reusit sa nu-l salvez. Scrisesem cate ceva despre ultimul weekend de anul acesta din tara, despre cum am plecat doar cu un bagaj de mana; in spatele meu erau 2 bunicute simpatice care calatoreau spre State sau Canada si isi faceau griji pentru legatura de la Amsterdam, ca zicea una dintre ele: nu e ca si calatoritul pe vremuri la Techirghiol! Trebuie sa ne adaptam!
Pregatisem si cateva poze de la munte.

20130828-155414.jpg

20130828-155439.jpg

20130828-155451.jpg

20130828-155502.jpg

20130828-155515.jpg

Intre timp am ajuns in USA, Christi a rezolvat toate actele pentru preluarea apartamentului din campus, am apucat sa facem o tura foarte rapida de cumparaturi pentru casa si am cinat cu niste prieteni. Fusul orar n-are pana una alta nici o treaba cu mine si nici eu cu el. Vremea este foarte calda pentru perioada asta a anului si umiditatea foarte ridicata o face si mai insuportabila; oricum am fost sfatuiti sa ne bucuram de zilele calde fiindca iarna se instaleaza foarte repede in Grand Forks, North Dakota. Am iesit prima zi la alergat, asa cum mi-am propus si cat de curand voi merge la sala si-mi voi cauta si o clasa de Zumba.

Am instalat netul acasa si am primit un laptop de imprumut.

20130828-160213.jpg

Inca nu am apucat sa fac poze asa cum mi-am dorit, dar zilele urmatoare ma voi ocupa; chiar in spatele nostru avem sediul unei fratii- gama delta, nu retin ca toate au nume ciudate. See you soon!

Leave a Reply

