Cuisine

Paste cu pui


‘Neata! Asteptam de ceva vreme sa mai mesteresc la mine in bucatarie, dar cum am fost tot plecata a fost mai greu; aseara mi-am zis ca, e musai , dar musai sa gatesc ceva fiindca altfel nu se mai putea. Frigiderul este aproape gol si asa va si ramane fiindca in 2 zile plec. Am cumparat alaltaieri niste piept de pui, un cas  si o branza cu mucegai si am primit de la mama- ea ma salveaza de obicei draga de ea niste rosii, ceapa si ardei.

1

Era prin casa o cutie de fusilli. Paste  cu pui sa fie atunci, mi-am zis. Asa ca m-am pus pe treaba. Am curatat ceapa si usturoiul; ceapa am taiat-o marunt, cativa catei de usturoi i-am zdrobit cu cutitul- care s-a rupt 🙂 si am taiat ardeiul. Le-am pus la calit in tigaie, toate, la gramada in foarte putin ulei de masline si le-am lasat aproximativ 2 minute.

2

Apoi, am pus puiul taiat cubulete si lasat la rigider vreo ora cu: sare, piper, boia, garam masala, zeama de la jumatate de lamaie si un varf de ulei de masline.

3

Dupa ce puiul s-a rumenit putin am turnat smantana lichida si am lasat sa dea un clocot apoi am pus cateva felii de branza cu mucegai si cas ras.

4

5

Normal ca intre timp pusesem pastele la fiert si cand au fost fierte le-am strecurat si turnat in tigaie peste sos. Inainte de a pune in farfurii trebuie gustat nu?

6

Au iesit niste paste cu pui si sos alb numai bunute de mancat!

7

Sper sa va inspire combinatia facuta de mine si astept , pe blog alte retete de paste cu ce ati gasit prin frigider! Intotdeauna e de invatat din experientele altor persoane 😉

Leave a Reply

