Diverse

A new me


Hello again! Ieri am fost la salon fiindca vroiam un refresh de culoare; dupa atata vreme de mare si soare, credeti-ma ca era nevoie! Merg de foarte foarte multi ani la Boulevard Studio din Cluj  si recomand salonul cu mare drag, atat pentru pensat, tratamente faciale cat si pentru hair style. Trebuie sa recunosc ca varfurile mi s-au decolorat foarte frumos si le-am pastrat culoarea 🙂 Aveam  nevoie de o mica pauza de la cretul meu natural asa ca…  am iesit din salon, cu parul intins din perie pentru prima data ( pana acum l-am avut intins cu placa doar).

IMG_4918 IMG_4927 IMG_4940

Coafura chiar rezista, fara pic de gluma fiindca nu ma astepatm sa nu mi se increteasca pe caldura asta si dupa o noapte de vara. Mersi Dani 😉

1 2 3

Si tot rezista :))

1 2

Leave a Reply

