Calatorii · Diverse

Travelling


Servus de la Cluj! Am ajuns marti seara tarziu acasa; n-am apucat inca sa despachetez totul ca deja ma gandesc ce sa pun in viitorul bagaj care va fi mai mic, mult mai mic decat bagajele facute pana acum pentru concediu. Da, e ciudat, nu? Chiar daca voi fi plecata de acasa pentru 6 luni ma straduiesc sa-mi fac un bagaj cat mai mic; plec saptamana viitoare in State, asa cum spuneam in ultima postare din Creta.

Incerc sa-mi rezolv toate chestiunile organizatorice cat mai rapid si eficient- pe cat posibil ca sa am mai mult timp sa ma vad cu prietenii din cluj, de la tara.  Unde vroiam sa ajung de fapt cu toata introducerea asta? La faptul ca printre chestiunile organizatorice facea parte si o selectie a hainelor din dressing roomul meu plin de tot felul de chestii de care nici nu-mi mai aminteam cand le-am cumparat. Ma asteptam sa  fiu dispusa sa renunt la o parte mai mare din ele dar, constat ca nu am reusit sa ma despart de multe dintre ele. Oricum s-a mai aeristit incaperea si in locurile goale sunt asteptate haine aduse  de peste ocean:)) si multe produse Victoria’s Secret.

vs

M-am tot gandit ce sa fac cu hainele la care decid sa  renunt si pana la urma am ajuns la concluzia ca donatia este cea mai buna solutie. Asa ca, mai jos  o parte din haine.

1

Am cam terminat! Ma pregatesc sa plec cu ele de acasa si sa ma opresc si pe la salon, stiti cum sunt femeile! O zi minunata va doresc!

Leave a Reply

