Calatorii

Fac shoping pe luna si rezolv crime cu binecunoscutul Maigret


Hey! Am tot postat poze in care apareau si cartile luate prin calatorii, dar nu am scris niciodata despre lecturile mele. Imi place sa citesc de cand eram mica, de multe ori ai mei credeau ca-mi fac temele la mate sau fizica dar eu citeam te miri ce beletristica. Imi place si acum la fel de mult lectura dar in timpul anului cu jobul, sala si alte activitati plus tv-ul in fata trag chiulul. Asa ca, in concediu citesc haotic tot felul de carti: de la politiste la aventura de la erotice la serioase.
In acest moment sunt intr-o faza comica; am dat in mintea copiilor- cu Habarbam pe luna- ultima carte dintr-o serie de 3 carti pentru copii; primele 2 din serie au fost primele carti citite ca si copil si a fost o surpriza foarte mare sa le primesc in versiune reeditata si cu aceast ultim titlu pe care nu-l stiam. I am practice my English cu The secret dreamworld
of a shopaholic- o carte destul de slabuta ca si continut dar buna pentru engleza mea aproximativa care ma va obosi peste masura in urmatoarele 6 luni cat voi sta in State; da, ca tot vorbeam de calatorii, la sfarsitul lunii plec in America- stati aproape ca voi posta de acolo 🙂
Seara, ma delectez impreuna cu comisarul Maigret citind integrala Maigret a lui Simeon. E prima data cand citeas 3 carti deodata. De obicei daca nu – mi place vreo carte o las balta. Acum sunt inca sub impresie contradictorii lasate de O plimbare prin palat si de aceea sunt asa haotica. Citesc despre prichindei lunatici- adica de pe luna, urmaresc o domnisoara obsedata de shopping si plina de datorii din cauza asta si caut sa prind criminali impreuna cu celebrul comisar francez. Duc o viata foarte bogata si plina de actiune chiar daca in tot timpul acesta doar stau pe plaja si ma bucur de mare.

20130816-204511.jpg

20130816-204528.jpg

20130816-204546.jpg

20130816-204629.jpg

Ahh! Si printre toate activitatile mele am prins si un asfintit minunat!

20130816-204806.jpg

20130816-204826.jpg

Leave a Reply

