Calatorii

Vangelis house


Hello din minunata Creta! Zilele trecute am tot postat poze cu minunatia de casa in care stam pentru 2 saptamani dar nu v-am zis inca nimic despre gazda. Nu o sa va vina sa credeti exact cum nici noi n-am crezut la inceput: stam in casa lui Vangelis! Da, chiar in casuta lui de vara. Ne lasa sa-i udam florile dimineata si seara; este o gazda foarte draguta; ne lasa pe masa din curte tot felul de atentii- cand un vin rosu de casa, cand oua tot de casa, rosii de gradina, masline, ulei, struguri. Azi ne-a lasat niste prajiturele foarte bune. E adevarat ca dupa primele 2 zile am devenit curioasa si in drum spre casa ma dadeam cu presupusul ce mai primim bun. Lucreaza la noul lui album si de vreo 2 ori ne-a lasat seara un cd sa-l ascultam si sa ne dam in parere. Asa ca, la o bere sau un pahar de vin am ascultat noile creatii; foarte de treaba Vangelis al nostru. O mare onoare sa stam in casuta lui de vara din Creta.

20130812-201511.jpg

V-ati dat desigur seama ca glumeam! Ar fi fost chiar o mega onoare sa-i vizitez casa adevaratului Vangelis. Pana atunci ma multumesc cu o casuta draguta cu vedere la mare si plina cu flori a lui Vangelis- localnic cretan.

Leave a Reply

