Calatorii

To pack or not to pack, no shit!!


Hello people! Anul acesta este anul calatoriilor pentru mine; maine dis de dimineata plec iarasi spre Creta pentru 2 saptamani, asa ca iarasi trebuie sa ma gandesc ce sa-mi pun in bagaj si cum. Pana acum nu a fost o problema foarte mare fiindca am fost cu masina prin lume dar, de data aceasta merg cu avionul si trebuie sa fiu atenta la numarul de kilograme pe care-l car dupa mine; mai sunt si cartile la mijloc care vor trage la cantar si care ocupa foarte mult spatiu, asa ca trebuie sa gasesc o solutie pentru haine.  M-am tot gandit zilele astea cum va arata bagajul meu dar nu am gasit nici o solutie pana cand, azi m-am intalnit cu Zaineasca.  Pleaca si ea peste cateva zile in concediu si cu toate ca s-a racit in weekend si mi-a spus ca raceala si amr-ul o fac destul de irascibila, mie mi-a explicat frumos cum isi va face ea bagajul anul asta. Si pac! Mi s-a aprins becul. Cum dom’le nu am cautat si eu pe net si cum de nu am gasit ce o gasit ea! Ia vedeti si voi linkul: http://www.wikihow.com/Roll-Clothes.

Bun! Zaineasca fiind foarte entuziasmata de hint a reusit sa ma entuziasmeze si pe mine. Diseara imi voi face bagajul asa si voi vedea ce va iesi.  Oanaaaaaaaa!!! eu imi fac bagajele cum zici tu da’ de nu iese figura sa stii ca io dau vina pe tine! Numa’ zic!

Pana una alta ideea e foarte buna! Sunt curioasa cum vor arata cand despachertez.

IMG_4717

3 thoughts on “To pack or not to pack, no shit!!

  1. si io care credeam ca am inventat singur metoda asta ! pfff…avantaju e ca nu ti se sifoneaza hainele asa tare daca stau rulate in geamantan/rucsac etc…

  2. apai sa stii ca si io tot asa o sa mi le fac si putem compara rezultatele cand ne intoarcem. si bronzul, chiar daca la capitolul bronz ai avans oricum. distractie placuta 😀

Leave a Reply

