Diverse

And the winner is…….


Seara buna! Azi noapte la ora 12 s-a incheiat giveaway-ul. Primul meu giveaway! Eram in plina petrecere campeneasca la Negreni dar eram cu un ochi pe telefon si ma uitam pe blog. Cel mai cel comment la tema data mi s-a parut cel a lui….tadammmmmmmmmmmm: Maxxy!!! Asa ca marele castigator este Maxxy!!!! Uleiul de masline  si sapunul de casa iti aparin ! Poti crea  si insomnii cu ele :))

IMG_4607

Pentru ca doar 3 persoane au raspuns micii mele provocari cu insomnia  si pentru ca am de unde, vreau si pot, fetelor, abia astept sa va dau cate o sticla de ulei de masline home made in Crete. Asa ca, voi astepta ca toti cei 3 care mi-au lasat comment sa ma contacteze pe FB pentru detalii despre premii. Va multumesc foarte mult pentru participare si sper din suflet sa va bucurati de produsele castigate!!!

awaygive

Dupa cum vedeti este multttttttttttt ulei de masline!!! Pentru cei care doar au citit si n-au vrut sa se inscrie la micul concurs din cauza ca nu au insomnii sau pentru ca nu li s-a parut interesant ce s-a pus la bataie pentru castig voi gandi in viitor un alt giveaway, mai interesant poate…. pana atunci, inca o data multumiri participantilor! Astept un mesaj de la voi pe FB.

O seara minunata va doresc!

5 thoughts on “And the winner is…….

  1. Eu am incercat foarte multe uleiuri de masline, si acesta mi se pare printre cele mai bune pe care le-am avut! Nu l-am folosit la plaja pentru ca e prea bun si nu vreau sa se mai termine :)) L-am pus in salate, tzatziki, pe crostini cu usturoi si intr-un sos garlic pe care il prepar pentru paste. Multumesc inca o data pentru cadou! 🙂

Leave a Reply

