Diverse

My first GIVEAWAY


Servus again!  Sunt in continuare fresh chiar daca m-am trezit la 4 si jumatate si n-am mai putut adormi in ciuda tuturor incercarilor mele. Cu siguranta nu sunt sigura care a patit asa ceva. Eu la un moment dat radeam de mine si de toate activitatile pe care le-am inventat doar doar va veni Mos Ene. Pentru ca sunt extrem de curioasa ce inventeaza oamenii cand ii ataca nenorocita asta de insomnie; pentru ca,  de cand sunt o gospodina aproape desavarsita- mai am multe de invatat dar mi-am gasit noul hobby cu gatitul- sunt mai atenta la ce ingrediente folosesc cand gatesc si am si avut posibilitatea sa achizitionez un minunat ulei de masline home made in Creta; pentru ca am cumparat mai mult… m-am gandit sa fac un giveaway! Primul meu giveaway!

Asa ca, pun la bataie o sticla de ulei de masline mai mult decat extravirgin :), un ulei bio, bun de folosit la o gramada de mancaruri- mai putin prajeli, bun si ca lotiune de plaja- garantez ca l-am folsot vara asta   si un sapun de casa tot pe baza de ulei de masline cu levantica cu un miros de te da pe spate (ambele din Creta) persoanei care povesteste cat mai haios posibil cum si-a administrat propria insomnie si ce lucruri ciudate a incercat sa faca in speranta revenirii mosului cu somnul.  Astept experientele si de ce nu, sfaturile voastre intr-un scurt comment pe blog, pana sambata la miezul noptii. Cel mai haios/ciudat/interesant va primi uleiul si sapunul.IMG_4607

Successsssssssss si cat mai putine insomnii!

P.S.- pentru cei care n-au insomnii, n-au chef de scris samd am si de vanzare- despre ulei fiind vorba; pentru detalii va rog sa ma contactati pe blog  sau prin private msg pe FB.

3 thoughts on “My first GIVEAWAY

  1. Nu am putut niciodata sa ma culc devreme si nici nu am vrut. Iubesc noaptea si atunci am cea mai multa energie si vointa sa fac orice. Teme, proiecte, chestii pentru job, mancare, antrenamente, ordine in casa, curatenie in litiera pisicii, orice :)) Cand toata lumea doarme, eu imi aprind o tigara, beau un pahar de vin si ma bucur de linistea si racoarea noptii. Noaptea devin mai creativa, noaptea imi vin idei (posibil sa fie implicata si tigara), noaptea ma simt excelent.

    In versurile astea ma regasesc perfect:

    Seems I can’t deny
    Some days just don’t feel right,
    I think I feel, I feel much better at night.

  2. Eu in general nu prea am insomnii, dar si cand le am, ma enerveaza la culme. Daca deschid cumva ochii e gata, s-a dus somnul, asa ca incerc sa nu ma misc, sa ma gandesc la ceva frumos si sa sper sa voi adormi inapoi. Stii cand deschizi ochii, vezi ca afara e intuneric si ti-e frica sa te uiti la ceas, pentru ca nu stii daca e 1 sau 4 si tie ti-a sarit somnul? Ei bine, eu nu ma abtin si ma uit la ceas pana la urma. Cand vad ca e 4 … Am incercat intr-o noapte sa numar pisici sarind gardul, da’ mama lor de pisici, se urcau pe gard si nu mai sareau jos. Mari probleme am avut cu ele :))

  3. in adolescenta aveam insomnii, alergau hormonii prin mine ca la competitie, asa ca a trebuit sa gasesc o solutie sa dorm, fiindca sint un fan inrait al somnului lung si bun. am gasit-o imediat – AC/DC – The Razor’s Edge, albumul din 1990, ala cu Thunderstruck, Moneytalks, etc. functiona perfect !
    mai tirziu, prin facultate, nu mai aveam probleme cu insomniile, fiindca petreceam noaptea si dormeam mai mult ziua. insomniile dinaintea examenelor se rezolvau in doua moduri: ori citeam inca o data nenorocita aia de carte pt examen, ori neste vin plus o partida de sex. functionau din nou !
    dupa facultate, nu prea apucam sa am insomnii, fiindca eram obosit dupa cite o zi de lucru. totusi, daca tot le aveam, exista din nou solutia: filosofie ! luam cite o carte de filosofie, preferabil filosofie politica – Rousseau, Montesquieu, etc, si nu apucam sa termin de citit doua-trei pagini, ca adormeam bustean imediat.
    nu functiona cu Schopenhauer )nu e filosofie politica, dar totusi…) – individu e un misogin de inalta clasa, si ma tinea alert la ce era scris pe foaie.
    asta de fapt e marele avantaj al insomniilor, daca ai invatat sa citesti si iti si place. asa cum zicea un bun prieten de-al meu, iti poti face multa cultura cu insomniile astea, iei o carte si te apuci de citit. daca atunci cind o termini, tot nu poti dormi, mai iei una, si tot asa…
    sau, na, iei un ulei aromat, iti trezesti parteneru din somn, il ungi bine si da-i sa sune ! sa le dai si vecinilor insomnii 😛

Leave a Reply

