Calatorii · Diverse

Dor de mare


Servus, servus! Imi place marea, plimbatul descult pe plaja, nisipul fierbine care-ti arde talpile in miezul zilei, snorkeling-ul, briza, uleiul de plaja, oamenii bronzati si relaxati, gyros-ul, mirosul plantelor mediteraneene, pensiunea unde mergem mereu in  Grecia.  Abia  m-am intors de 2 saptamani  din Creta si deja mi-e dor sa ma intorc acolo; pentru ca sunt o fata cuminte ( devreme acasa 🙂 bucatareasa desavarsita si  doar de bine la adresa mea) martea viitoare decolez spre insula iarasi – 2013 e anul calatoriilor pentru mine si pe aceasta cale vreau sa multumesc astrelor ca s-au aliniat la fix. Surprizele  se tin lant veti vedea, dar pana atunci  mi-am amintit ca am de recuperat cu postarile din prima calatorie  si cautand pe calculator am gasit niste poze care credeam ca nu au fost descarcate inca .

1

2

3

4

5

6

7

Life it’s so beautiful!

8

Leave a Reply

