Cuisine

Somon cu lamaie la cuptor & orez salbatic


Hello people! Am ramas in urma  cu postarile din Creta, mai aveam poze si idei pentru cateva, dar m-am intors la job si n-am apucat sa transfer informatiile de pe laptop pe calculatorul cu net de acasa. Pana voi apuca sa ma organizez, am facut ieri un somon la cuptor cu orez salbatic; un vis! Reteta pentru somon am luat-o de pe net, eram pe telefon, dar zice-se ca este preluata de la Jamie Oliver. Orezul salbatic l-am facut cu un vin rose si putin ardei rosu.

Am taiat marunt jumate de ceapa si am pus niste usturoi marinat, specialitate mediteraneana- achizitionat din Polus de la un magazin cu produse italienesti. Le-am calit vreo 2 minute in ulei de masline, apoi am pus un pahar de orez salbatic; am lasat si orezul putin la prajit, tot vreo 2 minute apoi am turnat, cu larghete vin rose.

1

Pana se gateste orezul salbatic- ii ia ceva vreme, am timp sa ma ocup de peste. Am luat file de somon.

2

Am pus putin ulei de masline in vasul termoizolant. Am sarat si piperat pestele; am ras coaja de la jumatate de lamaie, apoi am adaugat patrunjel verde proaspat, tocat nu foarte marunt si putin rozmarin, si el tot proaspat. La final am mai pus nsite felii de masline verzi si rondele de lamaie. Am dat la cuptor pentru vreo 30- poate 40 de minute.

3

M-am intors putin la orez, la care am adaugat putin ardei gras rosu, curry si desigur vin si apa. E aproape gata!

4

Intre timp s-a facut si somonul.

5

O reteta foarte usoara, mancare buna pentru sambata dupa-masa. Sa ne fie de bine!6

2 thoughts on “Somon cu lamaie la cuptor & orez salbatic

Leave a Reply

