Calatorii

Creta (V) Agia Galini


Hello there! Agia Galini este un oras-port mic, aflat in partea de sud a insulei. Este plin de pensiuni si hotele dragute, plaja este aproape de port si ca peste tot este plin de terase si magazine de suveniruri.  Dragut, dar sa recunoastem ca, deloc  iesit din comun . De ce am ales sa scriu un post despre acest oras-port-statiune?  Acum 5 sau 6 ani cand eram a doua oara in Creta am interactionat prima data cu Agia Galini. Am decis ca ar fi interesant  sa cercetez partea de sud a insule i fiindca mi s-a parut mult mai pitoreasca decat partea nordica, predominant turistica, cu hotele de 4 si 5 stele. Asa ca, din Heraklion, cu o masina inchiriata, dupa o zi intreaga prin aeroporturi si desigur fara GPS, doar cu o harta ma straduiam foarte tare sa gasesc  acest oras-port Agia Galini, care era un punct de reper  pentru gasirea  destinatiei. Cu capul in harta, fara sa ma uit in stanga sau in dreapta am reusit sa ratez  indicatorul clar de Ag Galini;ochii mei nici cum nu vroiau sa inregistreze puctul de pe harta care-l indica. Christi, care conducea, si-a ras una buna de mine fiindca e la vazut indicatorul , dar eu in acelasi timp ii explicam ca nu exista nici un oras sau orice altceva cu numele asta pe harta; o tineam pe a mea cred ca de vreo 5 minute si eram de-a dreptul nervoasa deja ca tot insista cu orasul asta, cand am mai trecut pe langa un indicator- pe care de data asta mi l-a aratat. Normal ca am si mers sa vedem cum arata acel minunat oras inexistent. De atunci de fiecare data cand venim in Creta rade de mine si ma intreaba: no, mergem la Agia Galini, orasul care nu exista ?

1

2

3

4

5

6

7

Si fotograful…..

8

9

10

Leave a Reply

