Calatorii · Cuisine

Creta (II) Ce mancam in concediu 1


Hello there! Dieta Mediteraneana este cunoscuta deja ca fiind foarte sanatoasa, iar persoanele care o urmeaza se presupune ca traiesc mai mult. Produsul de baza, vedeta dieteti Mediteraneene este desigur uleiul de masline dar si legumele si produsele naturale. De cand am ajuns in Creta am mancat mediteranean. Am facut o scurta selectie.

Pentru de dimineata, vorba reclamei, o omleta simpla sau cu feta, o branza spice- ce contine feta iaurt si ardei iute, o salata de rosii.

pentrudedimi1

ptdedimi2

Nu se prea lauda cu supele dar sunt si ele pe acolo đŸ™‚ supa de legume si de linte.

supe

Multe, multe mancaruri vegetariene. Salata de spanac cu feta si sfecla- prima poza; musaca vegetariana a 2-a poza; vinete cu iaurt, usturoi si rosii- poza a 3-a gasiti reteta pe blog; si poza a 4-a niste paste cu legume la cuptor.

IMG_4242

Mancare cu carne; poza 1 pui cu legume la cupor; poza 2 &3 caracatita in sos de vin rosu cu cartofi prajiti; poza 4 chiftele – un fel de kafta cu orez si legume; peste cu mazare, fasole verde si morcovi.

cucarne

Pita Girosul nu intra la categoria dieta Mediteraneana dar e o mancare traditionala si e foarte buna.

pitagiros

Ce poate fi mai bun langa mancare decat un retsina, vinul traditional grecesc. Unii dintre noi, Christi, prefera berea.

cebem

Azi am fost pana la Rethymno, de unde mi-am luat niste “bibliografie”. Abia astept sa o cercetez.

books

Am mancat o inghetata uriasa!

icecream

See you again in few days!

Leave a Reply

