Calatorii

Grecia continentala (Olimp, Micene & Korinth)


Hello there! In sfarsit am reusit sa intru in posesia unui stick cu internet de la Cosmote, ceea ce inseamna ca pot sa ma ocup de o noua postare. Am marea in fata, un pahar de vin alb rece- ce as putea vrea mai mult? Poate o mare mai linistita, cu mai putine valuri 🙂

Am plecat din Belgrad dupa ce ne-am baut cafeaua si am luat un mic dejun rapid, servit la pat; dupa masa am ajuns la Olimp, la o pensiune extrem de draguta aflata la poalele muntilor. Cine nu a auzit de legendele Olimpului? La acel Olimp am ajuns noi, muntelele zeilor. Am stat la pensiunea Pantheon, foarte draguta si destul de dichisita.Phanteon

Pe plaja de la Olimp am facut si prima baie in mare din 2013. A fost destul de rece apa dar dupa multe ore pe drum exterm de buna…

primabaie

Un vin, o bere…dupa drum si plaja. Hmmmm!!!!

drink

O salata greceasca, una de vinete, musaca si fasole boabe la cuptor. Extrem de bun!

foodinolimp

Calatorului ii sta bine la drum asa ca, dupa o noapte la Olimp ne-am pus iarasi pe drum. Am ajuns cu o ora intarziere la site-ul arheologic de la  Micene – unul din cele mai mari centre ale civilizatiei grecesti. Practic am ratat la mustata sa ne plimbam printre ruinele fortificatiei, fiindca muzeul era deschis pana la ora 15 si noi am ajuns la ora 16 😦 oricum am facut cateva poze.

micene

In drum spre portul Pireu din Atena, unde seara urma sa ne imbarcam ne-am oprit si la Korinth, faimosul ism grecesc. Este mai mult decat spectaculos si-ti cam da batai de cap daca esti prea curios si te apleci prea tare peste balustrada.

korinth

Seara am ajuns in port; am parcat frumos masina si am urcat la deck la o bere si un mojito; au fost mai multe pana la urma:))

IMG_4104

Pa Grecia continentala! Creta, venim!

DSC_0126

Leave a Reply

