Cuisine

Chiftelute de dovleac


Hey, hey! Cumparasem luni din piata 2 dovlecei, mai mult decat aveam nevoie pentru taieteii de orez cu legume; stiam acest lucru de la bun inceput dar m-am gandit ca pot folosi ce ramane la orice altceva, cum ar fi niste dovlecei pane sau poate o mancare cu dovlecei ( ma mir si eu de mine cum am inceput sa gandesc relativ ordonat cand vine vorba de mancare ). Totusi socoteala de acasa nu potriveste cu cea din targ- asa e vorba, nu? Tot cautand pe net retete de mancare cu dovleac am dat peste chiftelutele de dovlecei. Asa ca am cumparat ce-mi lipsea de prin casa  si m-am apucat sa le pregatesc.

In lapte am pus la inmuiat niste felii de paine, usturoiul l-am curatat si pisat apoi; dovlecelul l-am spalat si l-am razuit cu ajutorul minunatului meu robot de bucatarie Philips. Patrunjelul inlocuieste mararul din reteta si l-am taiat marunt.

ingrediente

E minunat sa ai un robot de bucatarie destept. Te scuteste de a rade tu manual pe razatoare diverse produse si nu risti sa iti razi si din degete.

dovleaculras

Am pus dovleacul intr-un vas, l-am sarat si l-am lasat cateva minute, dupa care l-am stors cat am putut de bine. O data stors dovleacul am adaugat piper, 2 oua, branza crema Focsani, patrunjelul, usturoiul pisat si painea stoarsa si ea de lapte.

cudetoate

Am amestecat bine de tot: compozitia mi s-a parut destul de lichida si am adaugat niste pesmet si inca jumatate de felie de paine inmuiata in lapte.

amestecat

Apoi am pregatit chiftelutele pe care le-am dat prin faina.

neprajite

Intre timp pusesem tigaia pe foc cu ulei de masline in ea. Le-am prajit- una, doua chiar putin prea mult- si am pregatit o salata de rosii cu sare, oregano si ulei de nuca.

prajite1

Pofta buna! Este placut pe caldura asta sa mananci fara carne. Chiar daca chiftelele au fost prajite, nu au picat greu datorita uleiului de masline.

poftabuna

Leave a Reply

